Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter veldig med å velge mellom TP og X1. I et siste har det gått mot TP. Føler den har en del nyere teknologi enn X1, som akselometer og tv ut. Vet x1 også har endel snadder men...

 

Er også litt usikker på om paneler blir en suksess. Hvorfor skal utviklere bruke mye tid på noe som kun kan brukes på en modell? Er det ikke bedre å bruke tida på noe som kan brukes på alle WM telefoner (ikke minst økonomisk)?

Lenke til kommentar
Sony Ericsson sier nei, men det gjør nok HTC også. Likevel er det smarte hoder der ute som får det til, ingen fare ;)

 

Nja, på min HTC Diamond som jeg hadde en lite stund så var det bare gå inn i menyen og deaktivere touchflow.. Men sant nok det du sier.. de derne XDA folka kaster som regel ikke bort tiden, så er nok ikke lenge før man kan deaktivere Panels. Men satser først og fremst på at panels ikke er så ille trægt..

Lenke til kommentar
Jeg sliter veldig med å velge mellom TP og X1. I et siste har det gått mot TP. Føler den har en del nyere teknologi enn X1, som akselometer og tv ut. Vet x1 også har endel snadder men...

 

Er også litt usikker på om paneler blir en suksess. Hvorfor skal utviklere bruke mye tid på noe som kun kan brukes på en modell? Er det ikke bedre å bruke tida på noe som kan brukes på alle WM telefoner (ikke minst økonomisk)?

 

Det er ett vanskelig valg ja.. TP har 0.2" mindre skjerm, lavere oppløsning på skjermen, mangel på 3.5 jack(stemmer ikke det).. men den har nå sine fordeler også..

 

jeg hadde bestemt meg for X1, men så kom det frem at den hadde bare en mono høytaler, og kan ikke deaktivere panels(enda).. Så begynte jeg og tenke om jeg kunne tenke meg omnia, TP, eller touch HD.. Så nå er jeg usikker.. Så kom det tanker om kanskje jeg kunne klare meg en telefon som Nokia n85..

 

Det jeg egentlig vil ha er en ny communicator, men det har ikke nokia noen planer om ser det ut som..

 

Ikke helt lett nei..

Lenke til kommentar

Ja, skjermen er helt klart et poeng. 3,5 mm plugg er også bra men ikke veldig viktig, klarer meg med en overgang. Har kjent på begge tastaturene og TP er helt klart, best etter min mening. Dette er ikke lett.

 

 

NB! Både Komplett og Idèdata melder nå at de ikke får telefonen før i midten av desember. Hvis dette er riktig er det bare en ting å si: typisk SE.

Endret av eggs
Lenke til kommentar
Ja, skjermen er helt klart et poeng. 3,5 mm plugg er også bra men ikke veldig viktig, klarer meg med en overgang. Har kjent på begge tastaturene og TP er helt klart, best etter min mening. Dette er ikke lett.

 

 

NB! Både Komplett og Idèdata melder nå at de ikke får telefonen før i midten av desember. Hvis dette er riktig er det bare en ting å si: typisk SE.

 

Vist jeg må vente til desember, så tror jeg ikke jeg kjøper den i det hele.. da venter jeg til nyåret og ser hva som kommer av nytt..

Lenke til kommentar
Ja, skjermen er helt klart et poeng. 3,5 mm plugg er også bra men ikke veldig viktig, klarer meg med en overgang. Har kjent på begge tastaturene og TP er helt klart, best etter min mening. Dette er ikke lett.

 

 

NB! Både Komplett og Idèdata melder nå at de ikke får telefonen før i midten av desember. Hvis dette er riktig er det bare en ting å si: typisk SE.

 

Har du sjekket opp den som kommer i sølv?

 

Ventelo oppgir at de får den i svart i desember, men den i sølv fikk de på lager for noen dager siden. Dette er riktignok bedriftsavtale så den står ikke på hjemmesiden deres (tror jeg).

Lenke til kommentar

Jeg har en dummy av sølv modellen i hånden min akkurat nå!

 

personlig syntes jeg at de valgte riktig der. Da det framhever telefonen litt (synes jeg:p)

 

Syntes de skulle ha valgt en litt annen farge på den sorte.

 

For de symbolene som er på det knappene er utrolig smått, så du ser de ikke så godt.

 

Men jeg valgte sølvmodellen ja :) Likte ikke de knappene i front når telefonen var sort. virket som de skjulte hva de knappene er til.

Endret av 2mmen
Lenke til kommentar
Jeg har en dummy av sølv modellen i hånden min akkurat nå!

 

personlig syntes jeg at de valgte riktig der. Da det framhever telefonen litt (synes jeg:p)

 

Syntes de skulle ha valgt en litt annen farge på den sorte.

 

For de symbolene som er på det knappene er utrolig smått, så du ser de ikke så godt.

 

Men jeg valgte sølvmodellen ja :) Likte ikke de knappene i front når telefonen var sort. virket som de skjulte hva de knappene er til.

 

Okei, baksiden på den sølvfarvet.. Er den slik som man har sett på tideligere testet.. Børstet stål lignende sølv farge i midten å i bunnen og toppen er det en annen type sølvfarge?

 

Frister litt og bare bestille xperia i sølv.. Lei av og vente nå.. Jeg vil ha qwerty tasteratur og da er Xperia det beste alternativet for meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...