Gå til innhold

Tråden for oss med rare interesser


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kamerat er sånn også.. Bare at han også husker nummeret på bilen..

Han kunne(kan) nummeret på alle taxiene i byen, alle bilene til folk i klassen, alle i familien + noen fler.

 

Hadde han lagt like stor vekt på skolearbeidet kunne han kommet langt.. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg leker av og til sivilpoliti på motorveien, når jeg kjeder meg på vei til jobb. Kjører en Volvo S60, i sølvgrå utførsel. Ned med solskjermene, holder fartsgrensen og legger med bak biler evt. legger meg ut bak biler som tar forbi meg. Morsomt å se hvor mange som setter ned farten eller svinger inn på nærmeste bensinstasjon eller rasteplass, for så å legge seg bak meg igjen.

 

 

:D

Lenke til kommentar
Jeg leker av og til sivilpoliti på motorveien, når jeg kjeder meg på vei til jobb. Kjører en Volvo S60, i sølvgrå utførsel. Ned med solskjermene, holder fartsgrensen og legger med bak biler evt. legger meg ut bak biler som tar forbi meg. Morsomt å se hvor mange som setter ned farten eller svinger inn på nærmeste bensinstasjon eller rasteplass, for så å legge seg bak meg igjen.

 

 

:D

 

Kjøp deg noen dubbeditter som du henger i solskjermen, en ekstra radioantenne bak, og to små ekstralys i grillen!

Lenke til kommentar

Jeg liker å bruke gassmaske og kjemisk beskyttelsesdrakt.

Men er ikke så flink til å gjøre det offentlig fordi jeg kjenner ingen andre som også liker det. jeg synes det er litt ydmykende å gå alene i gummidrakt. Men har alltid hatt lyst å skremme folk med utstyret mitt og filme det.

Lenke til kommentar
Jeg leker av og til sivilpoliti på motorveien, når jeg kjeder meg på vei til jobb. Kjører en Volvo S60, i sølvgrå utførsel. Ned med solskjermene, holder fartsgrensen og legger med bak biler evt. legger meg ut bak biler som tar forbi meg. Morsomt å se hvor mange som setter ned farten eller svinger inn på nærmeste bensinstasjon eller rasteplass, for så å legge seg bak meg igjen.

 

 

:D

 

Kjøp deg noen dubbeditter som du henger i solskjermen, en ekstra radioantenne bak, og to små ekstralys i grillen!

Du aner ikke hvor morsomt det hadde vært. Skulle nesten hatt pilotbriller, jarhead-frisyre og smultringbart òg. :p

 

 

Det var en Audi TT som dro forbi meg på E18 fra Oslo til Kristiansand her om dagen, blinket ut og la meg bak den - har aldri sett noen forandre kjørestil så kjapt. Hohoho

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
Memorerer bilmerker, modell osv... kan fint se en Audi Q7 på veien og vite hvor han bor .... eller se hva slags motor som sitter i bilen (uten å måtte se motorbetegnelsen bak self.)

 

(Og nei, ikke hele Norge... kun Stavanger... jeg er ikke gal :ph34r: )

 

Jeg er svært interessert i å vite hvordan du får til det. Altså, se på en bil hvilken motor som står i den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I tillegg til det jeg har postet tidligere:

 

-Jeg liker småsære c-filmer fra Øst-Europa med navn jeg ikke klarer å uttale eller huske.

 

-Jeg samler på bøker, har en del for å si det mildt. Omtrent 9.000 bøker i Stavanger, og kanskje 500-600 her i Trøndelag.

 

-Jeg samler på vanlige steiner.

 

-Jeg samler på det folk kaller rot, nips og søppel.

 

-Jeg samler på kvitteringer.

 

-Jeg samler på gorker, har 520 stk ca.

 

-Jeg liker å pille meg i øret med q-tips. Sitter skremmende ofte med en q-tips i øret.

 

-Jeg elsker å kjøpe og lage fancy mat, men jeg spiser den aldri, lar den bare stå der og så kaster jeg den.

 

-Jeg liker å gå i dyp og mørk skog, midt på natta og skremme meg selv med lyder, både de som er der, og de jeg innbiller meg, lar synene om troll og underjordiske komme, velte over meg og gjøre meg livredd i dagevis etterpå.

 

-Jeg liker å ha "våpen" nær senga, uansett hvor jeg er. Det være seg kniver, balltre eller skiftenøkler. Alt for å slå etter en potensiell fiende som aldri kommer. Det er ofte at jeg har holdt på å slå ned folk som vekker meg. Kakka vel minstesøss i huet med balltreet en gang, og holdt på å treffe henne med kniv en annen gang. Ikke helt positivt, men får ikke sove hvis jeg ikke har de der. Sammen med "vakthunden" av et kosedyr.

 

-Jeg samler på bilder av alt mulig. I digital form. Har ikke tall på hvor mange GB jeg har liggende på HDDer, DVDer, CD-er og disketter rundt om.

Jeg blir helt gal når jeg ser en foss. Jeg bare må stoppe opp og ta bilder og være nesten helt oppi den, kommer ofte tilbake ganske våt etterpå.
Jeg samler på Snapple-topper også :p

 

så kan jeg nå oppdatere med paranormal aktivitet, overtro, bøkene har blitt til 12.000, drager, goth, mytologi, alternative religioner (satanisme, wicca etc), legninger, filosofi, psykologi, kroppskunst og småsære instrumenter (theremin, bukkehorn, shamisen, stylofon, sag, vinglass av krystall etc).

Lenke til kommentar

Samler på slike Coca Cola glassflaske korker. Den mest spesielle er den det står Kakemonster i =D Samler også på alt som har med drager å gjøre. Det er vel de to som er viktigst.

 

Ellers samlet jeg på servietter når jeg var mindre. Har en diiiger søppelpose med massevis av forskellige servietter.

Lenke til kommentar

Stor interesse for passasjerfly. Driver en del med fly-spotting (ta bilder av fly), samt lese hvert flyindivid sin historikk, altså når flyet hadde første flyning, hvilke selskaper som har eid det før osv. Flere av Norwegian sine gamle 737-300 har vært eid av heller ukjente flyselskaper :) Har som mål å lære meg alle flyplass kodene i Norge, og deretter kunne fly reg nr på alle flyene til SAS og Norwegian, i første omgang ihvertfall :)

Endret av Ligaya
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...