Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

ser stort sett litt fete biler når jeg er ute å kjører, men skjeldent jeg gidder å ta bilde/poste her.

dagens spotting:

 

Porsche 911 Carrera(litt usikker på hvilken årgang)

2001-porsche-911-carrera-coupe-front-side-600.jpg

Dodge RAM 3500(Sikker på at jeg kan parkere bilen min på planet bak.)

6556_cc0640_001_PRH.jpg

Porsche 944

porsche-944-turbo-front-2_165.jpg

Pleier å se en Porsche Boxter også, så den sikkert 5 ganger sist uke, men ikke i dag.

2005-Porsche-Boxster-specs-pic-17-3382048.jpg

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har naboen her kasta Maserati GranTurismo´n ned til Frankrike, så nå må det sterkere krutt til:

 

 

 

 

Litt dårlig bilde, men jeg tipper at du bor på madla.. (?)

 

Hvis det er tilfellet, er det ikke første ferrarien dems..

 

EDIT: Ser forresten en AM DB9 kjørende fra løkkeveien mot sentrum hver dag nå som de bygger i byen (stavanger)

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Nå har naboen her kasta Maserati GranTurismo´n ned til Frankrike, så nå må det sterkere krutt til:

 

 

 

 

Litt dårlig bilde, men jeg tipper at du bor på madla.. (?)

 

Hvis det er tilfellet, er det ikke første ferrarien dems..

 

EDIT: Ser forresten en AM DB9 kjørende fra løkkeveien mot sentrum hver dag nå som de bygger i byen (stavanger)

 

Har ikke sett noe annet enn flotte biler i den innkjørselen. Herlig å se at noen tørr å ta det helt ut! DB´n pleier jeg også å se, men har ikke funnet ut eieren enda.

Lenke til kommentar

Litt dårlig bilde, men jeg tipper at du bor på madla.. (?)

 

Hvis det er tilfellet, er det ikke første ferrarien dems..

 

EDIT: Ser forresten en AM DB9 kjørende fra løkkeveien mot sentrum hver dag nå som de bygger i byen (stavanger)

 

Har ikke sett noe annet enn flotte biler i den innkjørselen. Herlig å se at noen tørr å ta det helt ut! DB´n pleier jeg også å se, men har ikke funnet ut eieren enda.

 

Vil ikke påstå at Z3'n de hadde for noen år siden var noe spess å rope etter. De har også hatt mange "normale" biler opp igjennom. Og det går jo på prioritering, mener faren ikke tjener så hinsidig mye, bare prioriterer stort hus og fine biler :)

 

Så også en spygrønn lotus elise (hvis jeg så rett) i dag morres, kjørte opp løkkeveien.

Lenke til kommentar

Så Rolls Royce Phantom i går ved Sandvika. Andre gang på 2 uker at jeg ser den. Første gang var den parkert rett utenfor kinoen slik at alle skulle gå å glane.

 

Er den mørkeblå/svart?

 

Ja... Vet du hvem som eier den? :)

 

Niks, måtte bare sjekke om det fantes mer Phantomér I Norge. Husker bare når jeg traff på den i trafikken, ble helt stum. Den er jo GIGANTISK på norske veier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...