Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Spotta en Gallardo (2005/2006) i Lillestrømområdet. Fyren råna rundt flere ganger så jeg skulle tro noen hadde lånt den av eieren he he..

Hvis den var med svenske skilter, kan det være bilen til Gr8Experience!

 

Nei, denne hadde BR-skilter. Men denne bilen har jeg sett en del ganger i vår. Bare hyggelig at han bruker den :)

 

På E18 utover mot Skøyen i dag passerte det en hvit Mercedes SLS med taket ned og en passe glætt fyr med solbriller bak rattet. Og han dro på som faen i høyrefila så det smalt i potter og kar. Dama ble dritforbanna fordi jeg skrudda ned radioen i bilen midt i nyhetene da han dro forbi oss. Absolut Worth it.

Lenke til kommentar

Hahahah, fyfaen. Rett foran stortingen, den gaten man kan kjøre som går oppover mot slottet så kjører det en Chrome/Rød Audi R8.

 

Kunne ikke vært mer obvious at han ville vise fram bilen, drev og gasset på hele tiden. Endte bare opp med å fremstå som blodharry i mine øyne.

Denne tipper jeg

 

53610EEC-74A1-4F3E-B3F0-A9314CE2D107.jpg

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

 

Hahahah, fyfaen. Rett foran stortingen, den gaten man kan kjøre som går oppover mot slottet så kjører det en Chrome/Rød Audi R8.

 

Kunne ikke vært mer obvious at han ville vise fram bilen, drev og gasset på hele tiden. Endte bare opp med å fremstå som blodharry i mine øyne.

Denne tipper jeg

 

53610EEC-74A1-4F3E-B3F0-A9314CE2D107.jpg

 

Godt mulig men nå var den sølv chrome/rød.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Karen trener på samme sted som meg. Toucher gassen hver gang han skal parkere, slik at han får riktig vinkel inn på plassen:P Han kjører med Power FC, så det er nok litt pulver i den :p

 

20140501_150926_zpsbn1rwsdy.jpg20140501_150935_zps80rzyutd.jpg20140501_150944_zps68wtsimv.jpg

Lenke til kommentar

Lekker bil den RS6'en, men de felgene var bælstygge til den bilen. Når du først bruker over 2 millioner kroner på en bil er det lov å bry seg litt om hvordan den ser ut. Originalfelgene fra Audi er MYE finere enn de som står på nå. Det er riktignok min mening, jeg mener vedkommende bommet grovt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...