Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

For min del handler det vel egentlig mer om å diskutere de tøffe bilene med andre lokale osv.

Så vel å finne ut hva biler jeg har sett.

 

Bilder har jeg så mye igjen for, kan fint finne de på nettet likevel :-)

Tror heller ingen driver med lystløgn om hva biler de har sett, de har iallefall lite å gjør på fritida i så tilfellet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilder er å absolutt det beste, men burde ikke være noe krav.

Om man lurer på hvordan bilen ser ut, så bruk google.

Om man lurer på hvor, så står gjerne det i posten.

"Pic or it didnt happend", man finner bilder på google, om man vil bløffe seg til å ha sett en fin bil er det ingenting i veien for å bruke bilder man finner der.

 

Hvorfor da ødelegge en tråd som fungerer med å legge inne krav om bilde når bildet i seg selv ikke gir så mye til tråden.

Lenke til kommentar

Jeg var i Monaco, og fikk sett en Lamborghini Gallardo, en Tesla Roadster, en Ferrari Scaglietti, en Maserati Granturismo og en haug av andre Ferrarier som jeg ikke kan navnet på.

 

Det var også en haug av Audi Q7 og Porsche 911.

 

Edit: Ohh! Og en Audi R8 ble sett!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg så en norskregistrert AS6 i dag. Måtte være en nesten ny bil. Men jeg finner ikke noe lignende på hverken finn eller autodb ... Noen som vet hva de ligger på i Norje?

Iallefall 900k vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Møtte stoltenberg og dama hans på vei ned fra Ullevålseter. Sto en svart pansra BMW X5 på p-plassen. 4.8l bensin faktisk, ikke så ofte man ser en X5 som går på bensin.

 

Det er fordi de som sitter i regjeringa ikke behøver å tenke så mye på avgifter.

 

"V6 Diesel? BAH - her er det V8 bensin som gjelder. Betaler jo ikke for driten uansett.."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...