Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppramsing av bilder du har sett er lite interessant, bilder gjør det hele mye bedre.

 

Dette har akkurat vært oppe, og saken er lagt død, da man i de aller fleste tilfeller ikke rekker å finne kamera før det er for seint, og bilen er borte..

Litt av greia er jo også å høre fra andre i nærheten som kanskje vet noe om/har bilder av de litt sjeldnere bilene som ofte blir nevnt her..

 

 

OnTopic: Så en veeeeeldig ny BMW 530d i dag, lunka rundt i 50-60km/t i 80-sona, så jeg gir fra meg ett par blink med fjernlysa etter noen minutter, og et par minutter seinere gir jeg fra meg noen til før jeg legger meg litt nærmere da køen bakover begynner å bli lang nok til at h*n må slippe oss forbi snart, men det skjer ikke..

Kommer etterhvert en slette der jeg ser det ikke er biler i møte, så girer ned 2 hakk før jeg legger meg ut, og gjett hva...

Kødden fikk fatt i koksskuffa og gir flat pedal, noe som fører til at jeg må legge meg inn bak igjen, men der ligger jo bilen som lå bak meg, klar for å kjøre forbi, han ser heldigvis hva som skjer, og bremser kontrollert opp så jeg kommer inn bak troppeføreren igjen..

Hva skjer videre? Joda, han detter ned i 40-50, før han treffer 60 etter en liten stund, for så å hive seg på bremsen og vrenge av veien..

 

Det skulle kanskje vært postet i trafikkalsk klagemur også, og det vil sikkert skje, men fram til da..., pen bil med bra skyv, bare synd med han som førte kjøretøyet :love:

Lenke til kommentar

Ikke for å henge ut SLI-guy, da det er flere som har lignende poster, men det er nettopp slike jeg ikke kan fordra. Oppramsing av biler vedkommende har sett i det siste, uten tilleggsinformasjon av noe slag, ei heller informasjon om hvor bilene ble sett.

 

Skulle forøvrig likt å se hengeren Buddyen kan dra. :D

Lenke til kommentar

En kamerat av meg har en tilsvarende bil i hvitt. Bilen er topp å kjøre og sprek til tusen, men jeg synes at sportseksosen blir litt over the top. Dens lydbilde kan forholdsvis lett forveksles med en random rånekasse av en blodtrimmet Volvo 240 eller et gammelt vrak av en BMW 3-serie.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...