Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... lurer på om jeg skal legge inn en regel som sier at man kun skal vise og si om spesielle biler man har sett i Norges kjedelige bilpark?

 

Noen som er enige?

 

Enig!

 

 

Gidder ikke høre om biler man ser hver dag da det er totalt uinterresant å høre om A5, Passat eller Mercedes ML for den sakensskyld. Carspotting handler om spesielle biler ikke normale biler Ola Dunk kjører.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Hmm... lurer på om jeg skal legge inn en regel som sier at man kun skal vise og si om spesielle biler man har sett i Norges kjedelige bilpark?

 

Noen som er enige?

 

Enig!

 

 

Gidder ikke høre om biler man ser hver dag da det er totalt uinterresant å høre om A5, Passat eller Mercedes ML for den sakensskyld. Carspotting handler om spesielle biler ikke normale biler Ola Dunk kjører.

 

Slikt er OK om man ser f.eks. AMG, R36, RS osv... men at regelen er at man ikke legger inn biler man har sett i utlandet.

Lenke til kommentar
Hmm... lurer på om jeg skal legge inn en regel som sier at man kun skal vise og si om spesielle biler man har sett i Norges kjedelige bilpark?

 

Noen som er enige?

 

Enig!

 

 

Gidder ikke høre om biler man ser hver dag da det er totalt uinterresant å høre om A5, Passat eller Mercedes ML for den sakensskyld. Carspotting handler om spesielle biler ikke normale biler Ola Dunk kjører.

Hvis du driver å klager på at jeg la ut bilde av en A5 så er det en S5 og ikke en vanlig A5. Audi A5 er blitt en helt standard bil,ja.

 

Så forresten en BMW M6, Mercedes SL 55 AMG, Porsche 911 cab (996) i går ved sommerhuset i Danmark.

Lenke til kommentar
Hmm... lurer på om jeg skal legge inn en regel som sier at man kun skal vise og si om spesielle biler man har sett i Norges kjedelige bilpark?

 

Noen som er enige?

 

Enig!

 

 

Gidder ikke høre om biler man ser hver dag da det er totalt uinterresant å høre om A5, Passat eller Mercedes ML for den sakensskyld. Carspotting handler om spesielle biler ikke normale biler Ola Dunk kjører.

Hvis du driver å klager på at jeg la ut bilde av en A5 så er det en S5 og ikke en vanlig A5. Audi A5 er blitt en helt standard bil,ja.

 

Så forresten en BMW M6, Mercedes SL 55 AMG, Porsche 911 cab (996) i går ved sommerhuset i Danmark.

Rotekopp - Jeg vet utmerket godt at du la ut et bilde av en S5, at du tar det på forskudd at jeg er blitt sur på et bilde du har lagt ut, men ikke nevnt noe om det er jo smått utrolig. Legg vekk tullepraten, A5 er A5 ikke S5 nå må _ DU_ slutte å tulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...