Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel, smaken er som baken. :thumbup:

Fikk titte nøye på en BMW GT(Grand Touring?) her omdagen i kø, og den var ikke dum i virkeligheten.

Gran Turismo :)

Forresten, noen som har sett nye CLS i virkeligheten?

Endret av Montana298
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, og den er griselekker!

Forresten så jeg Nissan Juke i dag. Ikke akkurat en unormal bil her, men fytte rakkern så stygg den er. Jeg blir like overrasket hver gang jeg ser den.

Står forsåvidt også en inne i ankomstterminalen på Sola Lufthavn.

Endret av CFM
Skrevet

Fikk øye på en Juke selv her om dagen, på vei til Skedsmo. Skjønner ikke helt hvor bildesignerne vil hen med den :hmm: Veldig rar bil det der.

Skrevet (endret)

Fatter ikke hva folk tenker på, når de går inn til en Renault forhandler, finner den styggeste bilen som står gjemt bort i et hjørne og sier "Den der, DEN er fin".

Mistenker at det nok er folk som ikke går så mye opp i bil, men det får da være grenser :p

Edit: Also, hva F skal man med en slik funksjon i Juke'n?

37_-1095440079.jpg

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=26772037

Endret av Hotel Papa Echo
Skrevet

Fatter ikke hva folk tenker på, når de går inn til en Renault forhandler, finner den styggeste bilen som står gjemt bort i et hjørne og sier "Den der, DEN er fin".

Mistenker at det nok er folk som ikke går så mye opp i bil, men det får da være grenser :p

Edit: Also, hva F skal man med en slik funksjon i Juke'n?

37_-1095440079.jpg

http://www.finn.no/f...nnkode=26772037

Bensinversjonen fås med 190 hk (kanskje ikke i Norge for da vil den vel koste 600.000,-) så det er kanskje en grunn for denne funsjonen i andre land som lar folk kjøpe nye biler..?

Skrevet

Bensinversjonen med 190 hester fåes i Norge også. Faktisk dene eneste motoren som er tilgjengelig med firehjulsdrift.

Mener å huske at den koster rundt 400.000 kroner.

Skrevet

Bensinversjonen med 190 hester fåes i Norge også. Faktisk dene eneste motoren som er tilgjengelig med firehjulsdrift.

Mener å huske at den koster rundt 400.000 kroner.

400.000,- Hmmm............nei takk. Jeg blir heller rompepult av en krokodille som biter meg i nakken mens den synger kjenningsmelodien til Norge Rundt fremfor å bli sett i det misfosteret der.

Skal det være Nissan kjører jeg heller en Primera fra før 2002, til og med BMW kopierte jo baklyktene så pen var den:

Rear%20Right%20P1060031.jpg

lights_e90_blackline_clear_smoked_tail_lights_rear_325i_328i_330i_335i_4.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...