Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med rødt hår?


Kirby

Anbefalte innlegg

Om du faktisk skulle finne ut at det er flere som synes du passer bedre med en annen hårfarge så er det faktisk ikke værre enn å farge håret ditt. Ikke noe hokus-pokus i det hele tatt. :)

 

Selv synes jeg ikke hårfargen har mye å si, det er bare en del av pakken.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skikkelig rødt (ikke sånn "ginger" - oransjerødt) er sex. Hvis du har rødbrunt hår, farge det for å fremheve rødfargen heller enn brunfargen. Da gjerne litt mer rødt enn det som går an å ha som naturlig hårfarge. Klarte ikke finne noe bilde for å illustrere. ._.

 

... Det er min smak da, hvis du vil tilpasse deg de du omgås, og de av en eller annen (høyst ubegripelig!) grunn ikke liker rødt hår, synes det at rødt hår ikke er løsningen.

Lenke til kommentar

Hm, tror ikke jeg mente sånn rødbrunt som dere mener når jeg sa rødbrunt.. Jeg har bare ikke sånn.. oransj-oransj liksom! Kan ta et utsnitt fra et bilde :p Hva synes dere om denne hårfargen?

 

HER:

 

(Jeg vet forresten at det er personligheten og mye annet som er mye viktigere, men nå lurer jeg bare på hva folk synes om rødt hår i seg selv, da - er egentlig ikke nødvendig å si at det er andre ting som er viktigere.. For det skal vel litt mye til for at hårfargen har alt å si for noen, haha).

post-152078-1201822222_thumb.jpg

Endret av Kirby
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_125

Personlig finner jeg jenter med rødt hår (alle variantene av dette) for tilnærmet likestilt med andre hårfarger når det gjelder sex-apeal. For min del er det ikke hårfargen i seg selv som er viktig, men hvordan den står i stil med resten av jenta og personligheten hennes. Alikevel kan jeg bare for å ha nevnt det, si at den hotteste (i seksuell forstand) jenta jeg vet om, er rødhåret. (Ca samme farge som på bildet over.) Det synes jeg ikke fordi jeg har et forhold til henne, eller har en "thing for jenter med rødt hår, men fordi hun bare er særdeles velskapt og hvor den røde hårfargen bare kompletterer det hele. Hun har dog selv hatt små issues med sin egen hårfarge og har farget håret i andre toner tidligere for å dekke over den naturlige fargen. (Med variert resultater..). Spør du meg synes jeg du skal være stolt av hårfargen din, hvis du viser at hårfargen er en del av din stolte karakter blir du bare med sexy enn hvis du går rundt og har issues som følge av det. Personer med rødt hår har ofte vært offer for sin egen hårfarge, men jeg synes generelt sett at det slår mest ut i negativ forstand på gutter heller enn jenter. Jeg har enda til gode å se en rødhåret jente som ikke kler hårfargen, men tilsvarende har jeg til gode å se en rødhåret gutt som faktisk gjør det.. Det var ihvertfall mitt syn på saken, jeg er en gutt på 19 om det er relevant. Kos deg med håret ditt du, det betyr så lite når det gjelder fysisk så vel som mental tiltrekkelse. =)

Lenke til kommentar

Syntes ikkje håret ditt var så raudt eg..

 

Anyways, eg er ingen notorisk fan av raudt hår. Grunnen til det må vel eigentleg vera at redheads i mange tilfelle også har fregner og urein hud, samt at dei ikkje vert brune om sommaren. Redheads er dermed som oftast likbleike, eller rødsprengde. Det er ikkje turn-on her i huset. Men mythbuster-Kari er ganske digg, det kan eg vera einig med Zethyr om!

Lenke til kommentar

Jeg syntes rødt hår er kjempefint. =)

Det er få som har rødt hår, så de som har det burde være stolte. Blondiner finner du over alt, rødt hår er mer unikt. ; )

 

Utifra bildet, så syntes jeg det var en fin rødfarge, jeg. Som alle andre hårfarger er det noen som kler den slags rødfarge, og andre ikke. En rødfarge som er fin på ei jente, kan være forferdelig på ei anna jente med samme farge.

 

Bær det med stolthet, du. Nå er jeg ei jente selv, men mange gutter jeg kjenner har sagt at de syntes jenter med rødt hår er fint, sexy og mangelvare. ;)

 

Simone Simons

 

Ja, litt mer knall rødfarge kan og være fint. =)

Lenke til kommentar

Kirby, du har pent hår. Jeg elsker rødt hår. Har nesten bare hatt flørts med rødhårete damer det siste året faktisk (uten at det var med vilje). Synes blondt hår er dritkjedelig for alle damer farger det jo blondt for tiden. Rødt hår er sjeldent og får dama til å skille seg ut fra de andre på en positiv måte. På den andre siden så ville jeg ikke avvist en dame på grunn av hårfargen hennes, så jeg er ikke helt overfladisk heller.

Endret av Irgendwer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...