Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med rødt hår?


Kirby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe som ikke stemmer her...

 

Hmm.. Jeg er ganske lys i huden, har litt fregner, isblå øyne men jeg har mørke brunt hår..

Kanskje jeg egentlig er rødhåret.. Eller jeg har en del røde pigmenter i håret så hvis jeg bruker såkalte gyllne hårfarger, ender det opp med rødskjær med en gang!

 

Nå fikk jeg vite det også :p

Lenke til kommentar

Har foressten sett mange pene jenter med rødt hår på film etc, men ikke i virkeligheten :dontgetit: ! Feks Isla Fisher fra Wedding Crashers..

 

Nå er jeg kjent for å ikke legge merke til folk rundt meg da. Men jeg har ikke sett noen gutter som kler rødt hår..

 

Personlig så kler jeg det ikke og derfor holder jeg meg til det brune..

Lenke til kommentar

Atter en gang har tråden blitt ryddet. Dette er _ikke_ en tråd for småprat. Fra nå av vil all off topic i denne tråden medføre strenge reaksjoner.

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

 

(og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Maarit92

Hei :) Her var det noen positive, og desverre noen negative kommentarer xP

Jeg har hatt rødt hår i... Hm.. 14 år? Men har farget det en del i det siste..

Nå har jeg brun/svart, og jeg trives vel egentlig godt med den fargen også ^^

 

Tror jeg farget det fordi jeg alltid har følt at rødt hår er tabu, og jeg ville helst ikke krysse av på "rødt hår" på tester..

Men det er en utrolig spesiell farge, og jeg savner den ganske ofte ^^

Den skal nok få komme frem snaart (:

 

Jeg syns rødtopper er anderledes, og utrolig mange "gløder" med den fargen ^^

Be proud!

 

Vi er utryddningstruet! Så finn dere rødhårede gutter, folkens ^^

Mannen i "Mannen som elsket Yngve" er min x) Alle andre er fritt vilt (x

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hm, tror ikke jeg mente sånn rødbrunt som dere mener når jeg sa rødbrunt.. Jeg har bare ikke sånn.. oransj-oransj liksom! Kan ta et utsnitt fra et bilde :p Hva synes dere om denne hårfargen?

 

HER:

 

(Jeg vet forresten at det er personligheten og mye annet som er mye viktigere, men nå lurer jeg bare på hva folk synes om rødt hår i seg selv, da - er egentlig ikke nødvendig å si at det er andre ting som er viktigere.. For det skal vel litt mye til for at hårfargen har alt å si for noen, haha).

 

Syns håret ditt så mer rød/blondt ut, iallefall ikke rødbrunt!!!

Personlig skulle jeg ønske jeg hadde hatt ca orange hår, dritt pent om hudfargen matcher. Slik som hun nissedama i blåfjell. Det er nydelig det.

 

Jeg har rød/brunt, og har fått utrolig mange komplimanger fra veldig mange. <helt fra jeg var barn av, og da fra både gutter, jenter og voksne. Var igrunn stolt av håret mitt også, var jo lett det når jeg fikk så mye oppmerksomhet.

Så la jeg inn blonde striper, dritt kult det og. Øynene kom mer frem. Og så mørkebrunt hår. Tror jeg kler det meste, men angrer litt på at jeg har tullet slik med hårfargen.

 

Og jeg blir brun om sommeren, har ikke lys hud. Så ikke alle dette gjelder for

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...