Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med rødt hår?


Kirby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rødt hår på jenter er pent, helst når det er veldig mørkt rødt. Har to venninder med tykt, mørkerødt hår. Det er lekkert!

Gutter derimot.. sorry ass, men jeg kan ikke fordra gutter med rødt hår. Det er så mye av det, over alt.. usj.. Men man skal ikke se bort i fra at det kommer unntak der også ;)

Lenke til kommentar

Finnes ikke så mange hotte rødtopper. Ginger, No thanks

 

Nå skal det sies at jeg er ginger selv, og hele tanken på 2 gingers gjør meg kvalm!

 

Før hatet jeg rødfargen, og fregnene. Men nå får jeg ikke fregner lenger, og har funnet en haircut jeg trives i. Er glad i det røde håret mitt, og vil faktisk heller ha det enn noe annet. føler at jenter ser litt ekstra på meg iblandt. Handler om selvtillit!

Lenke til kommentar

Jenter/folk med rødt hå har veldig ofte litt spesielle ansiktstrekk, er tynne og er veldig lyse i huden (pippi langstrømpe). Jeg for min del digger kritthvite jenter. Hva fargen på håret angår, så bryr jeg meg ikke. At noen med stror inflytelse i en kammeratflokk får de andre med seg på ting de egentlig ikke mener er ikke et nytt fenomen.

Lenke til kommentar
Ok, hva synes dere gutter egentlig om jenter med rødt hår?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en god venn, som er veldig ærlig av seg. Han sier at han synes jeg er fin, og at det eneste han ikke liker er at håret mitt er rødt :p Har en ganske normal rødfarge, men ikke veldig sånn oransj-rød.. Mer brunrød. Han sier jeg hadde vært mye heitere hvis jeg farget det brunt.

 

Anyways, han sier også at han og hans kamerater pleier å snakke om rødt hår på en måte som virkelig overrasker meg. Hadde ikke trodd at gutter hadde SÅ mye imot rødt hår som han påstår. Og han sier han aldri har møtt en gutt som har likt rødt hår. Et eksempel på hva de skal ha sagt er: "Greit nok at dama mi har kort hår.. Hun har i hvert fall ikke rødt hår!" Og ALLE guttene (som er veldig mange) han kjenner har visstnok samma mening.

 

Han er dog den eneste gutten jeg har spurt som har sagt dette. Han mener de ikke tør å si det fordi de vil smiske med meg. Men siden dere ikke kjenner meg, så skader det i hvert fall ikke dere å være ærlig. Derfor vil jeg gjerne at dere forteller deres heelt ærlige mening :)

 

Altså! Skal det ekstra mye til for at dere blir interessert i ei jente med rødt hår? Selvom hun er fin ellers?

 

 

 

Mange fine jenter/damer som har rødt/oransj hårfarge, det skal vel ikke ha så veldig mye å si det vil jeg tru....

Lenke til kommentar
Hva synes dere om denne hårfargen?

Nydelig! Jeg mener det virkelig. Men denne hårfargen er mer kastanjebrun, ser det ut som for meg.

 

Rødhårede jenter har ofte temperament, virker mystiske og seksuelt sultne. Kanskje det bare er min erfaring med rødhårede jenter, men... Derfor er rødtopper sexy i mine øyne. Og rødt/rødlig er en flott hårfarge. Fregner er også søtt! :)

 

EDIT: Leste en artikkel om at blåøyde jenter scorer høyere på intelligens. Rødhårede jenter har jo ofte blå øyne.

 

lilycoleMS1808_468x443.jpg

Denne vakre jenta har vel det som kalles rødt hår?

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Hva synes dere om denne hårfargen?

Nydelig! Jeg mener det virkelig. Men denne hårfargen er mer kastanjebrun, ser det ut som for meg.

 

Rødhårede jenter har ofte temperament, virker mystiske og seksuelt sultne. Kanskje det bare er min erfaring med rødhårede jenter, men... Derfor er rødtopper sexy i mine øyne. Og rødt/rødlig er en flott hårfarge. Fregner er også søtt! :)

 

 

Har jo også hørt noe om at rødhåra jenter er de beste i senga...

Lenke til kommentar
Gjest Pivotal

Jeg orker vanligvis ikke poste så mye, men her kan jeg ikke la være :p

 

Rødtopper er jæææævlig sexy. Tar som regel rødtopper over alt annet. Naturlig er best, men farget funker også.

 

Jeg har vært borti det meste som er av hårfarger og generelt sett etter min erfaring så er også rødtopper mer ville i senga og generelt sett mer frampå, noe man absolutt liker.

 

Kan si meg litt enig i de som sier de ikke liker oransj hår, det kan se litt merkelig ut da. Med rødt, brunrødt, etc er nydelig ;)

Lenke til kommentar
Jeg orker vanligvis ikke poste så mye, men her kan jeg ikke la være :p

 

Rødtopper er jæææævlig sexy. Tar som regel rødtopper over alt annet. Naturlig er best, men farget funker også.

 

Jeg har vært borti det meste som er av hårfarger og generelt sett etter min erfaring så er også rødtopper mer ville i senga og generelt sett mer frampå, noe man absolutt liker.

 

Kan si meg litt enig i de som sier de ikke liker oransj hår, det kan se litt merkelig ut da. Med rødt, brunrødt, etc er nydelig ;)

 

hehe.. MÅTTE bare.. :D

Men seriøst da, det er så teit å påstå at jenter med rødt hår er best i senga, mer intelligente osv.. Det er jo ikke DET det handler om i denne tråden. Det er om det er fint det spørres etter av trådstarter.. Så dropp det derre tullet som ikke har noe med hårfarge å gjøre engang... :p

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...