Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med rødt hår?


Kirby

Anbefalte innlegg

Ok, hva synes dere gutter egentlig om jenter med rødt hår?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en god venn, som er veldig ærlig av seg. Han sier at han synes jeg er fin, og at det eneste han ikke liker er at håret mitt er rødt :p Har en ganske normal rødfarge, men ikke veldig sånn oransj-rød.. Mer brunrød. Han sier jeg hadde vært mye heitere hvis jeg farget det brunt.

 

Anyways, han sier også at han og hans kamerater pleier å snakke om rødt hår på en måte som virkelig overrasker meg. Hadde ikke trodd at gutter hadde SÅ mye imot rødt hår som han påstår. Og han sier han aldri har møtt en gutt som har likt rødt hår. Et eksempel på hva de skal ha sagt er: "Greit nok at dama mi har kort hår.. Hun har i hvert fall ikke rødt hår!" Og ALLE guttene (som er veldig mange) han kjenner har visstnok samma mening.

 

Han er dog den eneste gutten jeg har spurt som har sagt dette. Han mener de ikke tør å si det fordi de vil smiske med meg. Men siden dere ikke kjenner meg, så skader det i hvert fall ikke dere å være ærlig. Derfor vil jeg gjerne at dere forteller deres heelt ærlige mening :)

 

Altså! Skal det ekstra mye til for at dere blir interessert i ei jente med rødt hår? Selvom hun er fin ellers?

Endret av Kirby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker nå som om han der vennen din har lagt på litt moms når han prater om de kompisene sine. Eller så har han på en merksnodig måte klart å bli venner med alle som absolutt ikke liker rødt hår.

 

Jeg for min del har aldri hørt noen som har snakket om noen med rødt hår i den forstand, og jeg har veldig mange venner selv. Rødt hår er sexy og noe mange er veldig tiltrukket av. Det som kanskje heller er skjeldent er jo at håret sitter på en vakker dame. Har sett mange damer med rødt hår i mitt liv, men ikke så veldig mange pene. Derimot blir de enda mer spesielle viss de er pene og har rødt hår etter min mening. Så viss resten av deg ser bra ut så tror jeg ikke du skal bekymre deg for hårfargen din. Dessuten er det jo heldustete å skulle la være å være sammen med en jente fordi hun har rødt hår. Det har jo ingenting å si til syvende å sist.

Lenke til kommentar

Du har vel sikkert hørt noen vitser om håret ditt før?

Håret ditt står i brann osv.

Mulig kanskje det er det han tenker på, at det ikke er så kult med slikt hår.

Jeg vet ikke hvordan du er/ser ut men slike folk er jo som regel de som oftest er knall rosa om sommeren, samt får et superangrep av fregner,

Lenke til kommentar

Det er gjort en undersøkelse på dette her blandt mange menn.. har dessverre ikke kilden nå, da det er noen år siden.

 

Blondiner vil man ha som elskerinner.

Brunetter vil man ha for "the real deal".

Rødtopper vil man ikke ha.

 

Spør du meg så kan jeg helt ærlig si at jeg kun har sett ei fin rødhåra jente i hele mitt liv, og det er mythbusters-Kari.

 

Kan du ikke legge ut bilde av deg, så kan vi lettere se om du passer med rødt eller brunt hår da?

Lenke til kommentar

Readheads er legendary :love:

 

Edit: Glemte bildet.

Edit2: Jeg har også lest en undersøkelse og den er en smule motstridende mot det du sier Zephyr

Blondinene er de som snurrer gutta rundt fingeren

Brunettene er de gutta gifter seg med

og rødtoppene er de som har mest sex med gutter

 

Edit3: Jeg fikk en brilliant ide! Hva om vi tar en undersøkelse her på forumet, så får vi vite hvordan situasjonen er i det norske land.

Er ikke værre enn og slenge opp en poll :)

post-88434-1201818812_thumb.jpg

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Zethyr: Hehe, skulle gjerne lagt ut bilde hvis jeg ikke hadde vært redd for å bli gjenkjent :p Foretrekker å være litt anonym.

 

Jeg er enig i at mange med rødt hår ikke er spesielt pene, men nå snakker jeg altså om pene jenter med rødt hår :)

 

Hyggelig å se at ikke alle hater det :p

Endret av Kirby
Lenke til kommentar

Altså viss dama er pen, har rødt hår og kler det så er hun fremdeles pen. Viss dama er overvektig, skjev i trynet har vorter og ser ut som en gris. Så hjelper det lite om hun har rødt, brunt, blondt eller svart hår. Det er ikke bare hårfargen som teller, det er hele pakken.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Kameraten min har forresten sagt at han ikke synes det er så ille at han ikke ville blitt sammen med meg, siden han liker godt hvordan jeg ellers ser ut (han er spesielt overfladisk ja :p). Men at det er et stort minus, liksom! Var det jeg lurte på, om andre også synes at det er et minus :)

Lenke til kommentar
Kameraten min har forresten sagt at han ikke synes det er så ille at han ikke ville blitt sammen med meg, siden han liker godt hvordan jeg ellers ser ut (han er spesielt overfladisk ja :p). Men at det er et stort minus, liksom! Var det jeg lurte på, om andre også synes at det er et minus :)
Noen passer med det, andre ikke. Ta en titt i speilen du, og evt spør noen venninder du kan stole på :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...