Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med rødt hår?


Kirby

Anbefalte innlegg

Jeg har vært borti det meste som er av hårfarger og generelt sett etter min erfaring så er også rødtopper mer ville i senga og generelt sett mer frampå, noe man absolutt liker.

Haha.. Okeeei, det er nok veldig individuelt! Jeg f.eks. er absolutt ikke frampå av meg (kanskje bortsett fra i fylla).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Pivotal

Kirby: Selvfølgelig er det individuelt. Står "generelt sett" ikke alltid :p Og det står også "etter min erfaring" ikke "etter nøye undersøkt statistikk". Ta ting for det det er ;)

 

Oddvar: enig :)

 

lise04: Mente jo da at jeg hadde sex med en del jenter med forskjellige hårfarger :p

Lenke til kommentar

Personlig er favoritten min blondt hår. Men det er ansiktet som er det viktigste for min del. Min kjære er både blond og utrolig vakker.

 

Men jeg vet ikke om det er tilfeldig, men har den erfaring at rødhårete jenter er mer glad i sex (Det kan jo være tilfeldig, og jeg har jo ikke allverdens erfaring ;)), selv om jeg ikke vil gå så langt til å påstå at de er best i senga.

 

Jeg har mer problemer med krøller og fregner, det er turnoff.

Lenke til kommentar
Ok, hva synes dere gutter egentlig om jenter med rødt hår?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en god venn, som er veldig ærlig av seg. Han sier at han synes jeg er fin, og at det eneste han ikke liker er at håret mitt er rødt :p Har en ganske normal rødfarge, men ikke veldig sånn oransj-rød.. Mer brunrød. Han sier jeg hadde vært mye heitere hvis jeg farget det brunt.

 

Anyways, han sier også at han og hans kamerater pleier å snakke om rødt hår på en måte som virkelig overrasker meg. Hadde ikke trodd at gutter hadde SÅ mye imot rødt hår som han påstår. Og han sier han aldri har møtt en gutt som har likt rødt hår. Et eksempel på hva de skal ha sagt er: "Greit nok at dama mi har kort hår.. Hun har i hvert fall ikke rødt hår!" Og ALLE guttene (som er veldig mange) han kjenner har visstnok samma mening.

 

Han er dog den eneste gutten jeg har spurt som har sagt dette. Han mener de ikke tør å si det fordi de vil smiske med meg. Men siden dere ikke kjenner meg, så skader det i hvert fall ikke dere å være ærlig. Derfor vil jeg gjerne at dere forteller deres heelt ærlige mening :)

 

Altså! Skal det ekstra mye til for at dere blir interessert i ei jente med rødt hår? Selvom hun er fin ellers?

De smaker som BIG ONE

Lenke til kommentar
Men seriøst da, det er så teit å påstå at jenter med rødt hår er best i senga, mer intelligente osv.. Det er jo ikke DET det handler om i denne tråden. Det er om det er fint det spørres etter av trådstarter.. Så dropp det derre tullet som ikke har noe med hårfarge å gjøre engang... :p

Jada, jeg er enig i det Lise... men etter å ha svart på det trådstarter spurte om, syntes jeg det var på sin plass å trøste litt også, derfor linket jeg til den der om smarte blåøyde. Rødhårete er jo utrydningstruede og fortjener litt ros og støtte! :p

Lenke til kommentar

Jeg tar som oftest vekk håret som er ived trynet å ser heller på persjonen bak, men noen ganger går det bare ikke! det er en i klassen min som har fint rødt hår, ho kler det også... men ho skal farge det mer orange, og da klarer jeg ikke la være å se på det istede... xD

 

edit: men ho på bilde over = HOT og meg = :dribble:

Endret av Carman
Lenke til kommentar
Jenter med rødt hår er jo bare digg.

 

http://www.yousaytoo.com/gallery_image/pic...y-lohan-004.jpg

Nå er jeg delvis fargeblind så jeg skal ikke si for mye, men er ikke hun der brunette? Digg ihvertfall på det bildet der da.

 

 

 

Til dere som sier "Ååååh!! Rødt hÅr Er Schjempefiiiint dah!!"... hvor mange av dere er ærlige, og hvor mange hadde sagt det samme i en "brunt hår" / "blondt hår"-tråd i håp om å få litt bedre kontakt med noen forum-tøser?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...