Nacky Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Som jeg ser et par andre over meg også er, er jeg også litt skeptisk, men håper på det beste. Jeg ville også tro at det kanskje blir noen mini-games med, men det blir vel litt for enkelt, håper mest å en vellagd historie samt med gameplay. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Dette lukter skit lang vei. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 "Skrekk-klassiker" kunne dere ikke bare skrevet... "saw blir film"? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 "Skrekk-klassiker" kunne dere ikke bare skrevet... "saw blir film"? Neh..eller så hadde det ikke vært så spennende at en måtte klikke å se hvilken skrekkfilm det var Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Er Saw en skrekk-film? :| Jaja. Tviler på opplegget egner som spill, men alle navn skal jo melkes. Ser liksom for meg en litt brutal utgave av The Incredible Machine... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 har ikke helt sjønt poenget med filmene, hva blir da poenget med spille? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 har ikke helt sjønt poenget med filmene, hva blir da poenget med spille? Er det noe poeng med noen filmer? Det er jo bare ren fiksjon alt sammen, så det behøver vel ikke å være så fryktelig seriøst? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Saw er ikke mye til skrekkfilm da, 100% splatter, hvertfall nr. 2,3 og 4 og mest sannsynelig 5. Blir sikkert sånn at man våkner opp på et rom med en pistol så må man skyte en annen kar så kommer man ut av rommet så må man løpe rundt og skyte folk som hopper ut fra hjørner. My guess. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hahahha, lo litt inni meg helt til jeg kom fram til at de bruker Unreal 3 engine. W00t? Hmm, ble litt spent nå. Hehe enig der. Men det er som de fleste vet, veldig sjeldent at et filmspill blir bra. Endret 30. januar 2008 av gormers Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 "Skrekk-klassiker" kunne dere ikke bare skrevet... "saw blir film"? Neh..eller så hadde det ikke vært så spennende at en måtte klikke å se hvilken skrekkfilm det var Din pipelort! Akkurat det klikket jeg gjerne ville blitt spart. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 skrekk-klassisker? :o Den er vel bare 4 ar gammel? Tenkte meg noe som Drakula elns (men det finnes det vel flere spill for allerede) jaja, det skal proves ihvertfall. Synes 1. filmen var bra, men resten ble litt darligere. Historien, om det finnes noe sant. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Grafikkmotoren er vel egentlig rimelig gammal om 1 og 1/2 år... Håper ikke de sammarbeider for masse med filmskaperne Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Herregud...snakk om å melke kua....dette må jo være drit dårligt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Tror ikke det kommer til å bli bra, men håper på det beste . Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg vet det blir bra! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Dette må bli bra. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jack Thompson kommer til å elske dette. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jack Thompson kommer til å elske dette. :!: Det jeg er redd for og, hvis man spiller som han jigsaw fyren, eller noe liknende. Da ville jeg ha vedda en hundrings på at han tar saken i sine hender. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Frykter at jeg kommer til å bli skuffet, men må jo håpe på det beste l Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Er Saw en skrekk-klassiker nå? Jeg synes den første minnet mye mer om en vanlig etterforskningsfilm der en politimann jakter på en seriemorder (som for eksempel Se7en og Nattsvermeren), og de tre neste er bare laget for å vise så mye blod og gørr som mulig. Ikke er den en klassiker heller. Jeg synes i alle fall det kreves ganske mye for å nå klassiker-stempelet. Greit nok er den første veldig bra, men klassiker? Ikke i nærheten. Når det gjelder Saw som spill regner jeg med man spiller en politimann eller politikvinne som jakter på Jigsaw, og samtidig må hjelpe en rekke folk som sitter fast i forskjellige feller. Selvsagt går mange av disse feil, så det blir nok blod, gørr og 18 års aldersgrense. Men kan det bli bra? Ja, faktisk, om de satser mer på å lage et bra spill enn å vise så mye blod og gørr de klarer. Et godt, gammeldags "ek og klikk"spill kunne blitt meget bra, eller noe alá Condemned på xbox360. Men når var sist du prøvde et spill basert på en film som faktisk ble bra? (og selv om du faktisk husker et, kan noen av dere nevne fire bra spill basert på en film?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg