Gå til innhold

Skrekk-klassiker blir spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saw er ikke mye til skrekkfilm da, 100% splatter, hvertfall nr. 2,3 og 4 og mest sannsynelig 5. Blir sikkert sånn at man våkner opp på et rom med en pistol så må man skyte en annen kar så kommer man ut av rommet så må man løpe rundt og skyte folk som hopper ut fra hjørner.

My guess.

Lenke til kommentar

Er Saw en skrekk-klassiker nå? Jeg synes den første minnet mye mer om en vanlig etterforskningsfilm der en politimann jakter på en seriemorder (som for eksempel Se7en og Nattsvermeren), og de tre neste er bare laget for å vise så mye blod og gørr som mulig. Ikke er den en klassiker heller. Jeg synes i alle fall det kreves ganske mye for å nå klassiker-stempelet. Greit nok er den første veldig bra, men klassiker? Ikke i nærheten.

 

Når det gjelder Saw som spill regner jeg med man spiller en politimann eller politikvinne som jakter på Jigsaw, og samtidig må hjelpe en rekke folk som sitter fast i forskjellige feller. Selvsagt går mange av disse feil, så det blir nok blod, gørr og 18 års aldersgrense. Men kan det bli bra? Ja, faktisk, om de satser mer på å lage et bra spill enn å vise så mye blod og gørr de klarer. Et godt, gammeldags "ek og klikk"spill kunne blitt meget bra, eller noe alá Condemned på xbox360. Men når var sist du prøvde et spill basert på en film som faktisk ble bra? ;) (og selv om du faktisk husker et, kan noen av dere nevne fire bra spill basert på en film?)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...