Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Dette blri knall, gleder meg og leke golf med hue til alle gamere her inne :D Eller headcurb bitch!

 

blir ikke noe golf på deg banan, det ble ikke med, nå bruker de den bare som en slegge

med det ser badass ut det også

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Multiplayer delen på Gears er det noe av det værste jeg har spillt og det sugde max.. så jeg kommer ikke til å røre noe av den dritten i 2'en, heldigvis blir det et godt singleplayer spill :)

Unnskyld at jeg spør, men har du slått deg?

Multiplayer delen sugde hardt den første tiden, men når du har spilt en del så vil du merke at den ikke er så dårlig.

Lenke til kommentar
Multiplayer delen på Gears er det noe av det værste jeg har spillt og det sugde max.. så jeg kommer ikke til å røre noe av den dritten i 2'en, heldigvis blir det et godt singleplayer spill :)

Unnskyld at jeg spør, men har du slått deg?

Multiplayer delen sugde hardt den første tiden, men når du har spilt en del så vil du merke at den ikke er så dårlig.

 

Nope..

 

Alt er så grått å kjedeligt, våpene er elendige, mapsa er dritt dårlige og like dem alle, motorsagen funker ikke når du trykker og når den gjør så er den ikke i fienden engang men allikevel så bler fienden delt opp i to

Lenke til kommentar
Multiplayer delen på Gears er det noe av det værste jeg har spillt og det sugde max.. så jeg kommer ikke til å røre noe av den dritten i 2'en, heldigvis blir det et godt singleplayer spill :)

Unnskyld at jeg spør, men har du slått deg?

Multiplayer delen sugde hardt den første tiden, men når du har spilt en del så vil du merke at den ikke er så dårlig.

 

 

 

Unnskyld at jeg spør deg, men har DU slått deg?

 

Den var awesome hele tida.

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det som gjør Gears MP så bra er at det ikke er Run`n`Gun slik alle andre er, COD4/5, Halo 3, Resistance 1/2 osv.

det blir mye mer intenst med bare 4 stykker, man er avhengig av teams eller så går det ikke, det blir mer taktikk og man må bruke hodet litt, ikke bare løpe rundt å være bajas..

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Det er godt at singelplayeren er forberedet, samt multiplayerdelen er mye bedre en Gears Of War 1 med active shot med sniperen og du er nede, runners som bare skyter mens dem løper dette blir omtrent borte fordi dem har tatt vekk active down med sniperen og dem har adda stopping power.

 

Da kan jeg med pistolen eller lanceren skyte folk som prøver å komme nærme meg og dem løper tregere og tregere!!!

Da er det 10/10 for min del ;)

Lenke til kommentar

Blir spillet en like stor opplevelse hvis man ikke har spilt GoW 1?

 

Kanskje dette er som å banne i kirken, men jeg spilte litt enern, men syntes rett og slett ikke det var spesielt morro, men toern virker jo helt fantastisk, men er redd at SP ikke blir like morro hvis jeg ikke har spilt det første.. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
dårlig at du sletta meg Bare Ban :mad:

 

Faen det var deg ja, sorry kompis! Tenkte bare, Tearjack!? Hmm jaja *slett* Er ikke lett og holde styr på 98 Gamertag ;) Legger deg til nå jeg, i need you on my list man!

 

pjuh... det var god og høre...

er ikke lett nei, har raska opp litt selv fra 100 stk.

slette noen jeg ikke husker og folk med gamerscore under 1000 thihi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...