Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Multiplayer delen på Gears er det noe av det værste jeg har spillt og det sugde max.. så jeg kommer ikke til å røre noe av den dritten i 2'en, heldigvis blir det et godt singleplayer spill :)

Unnskyld at jeg spør, men har du slått deg?

Multiplayer delen sugde hardt den første tiden, men når du har spilt en del så vil du merke at den ikke er så dårlig.

 

Nope..

 

Alt er så grått å kjedeligt, våpene er elendige, mapsa er dritt dårlige og like dem alle, motorsagen funker ikke når du trykker og når den gjør så er den ikke i fienden engang men allikevel så bler fienden delt opp i to

Det sier du bare for at du suger balle i gears..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir spillet en like stor opplevelse hvis man ikke har spilt GoW 1?

 

Kanskje dette er som å banne i kirken, men jeg spilte litt enern, men syntes rett og slett ikke det var spesielt morro, men toern virker jo helt fantastisk, men er redd at SP ikke blir like morro hvis jeg ikke har spilt det første.. Hva tror dere?

Hei.

 

Vil nok anbefale å spille gjennom det første før du spilleren oppfølgeren. Da historien gjenspeiler det første spillet.

 

Birger :)

Lenke til kommentar
psst, spillet har vert ute i 3 uker nå for min del vertfall :)

Oi, er online-delen bra eller? :)

 

 

Helt ok den, men den trenger fiksing. Sagen er ALT for bra, og 8/10 av alle kills gjort online er med sagen. Det lagger uansett hva du gjør(Spiller daglig med fullt norsk party, og er så og si umulig å game uten lag, håper det fikser dette til release). I tilleg går det ikke ann å blindfire med haglen(men de fikset vell fort også på).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

imorgen (Onsdag) får vi en mail fra absoluttspill.no, der står det: "Gears of War 2 CE blir sendt idag"..... YEY!

 

sove til kl 14 på Torsdag (6.11), løpe ned til postkassa, hente Gears of War 2 CE

løpe til kjeksboksen, hive inn Gears of War 2 CE.

Spille Gears of War 2 CE til Onsdag! 24/7

 

2 Dager igjen. oh maj GAd!

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg hadde aldri tatt sjangs på en annen nettbutikk enn absoluttpill.no

da jeg vet de leverer varer dagen før eller på.

andre butikker er ikke så gode på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...