Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først var det bekreftet så ble det et rykte så ble det avkreftet. Og selvfølgelig leste jeg det bare da det var bekreftet og aldri igjen før nå. :(

 

Ser alle nyhetssidene har en liten "edit", "disclaimer", "update" nederst i artiklene sine om emnet nå.

 

Jaja, blir horde mode for alle penga da. Ser ut som det går litt glattere og raskere også denne gangen. Mange 360 utviklere som har begynt å lære seg at 20 fps ikke er smooth.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Dette blir min hyrdestund når fredagen min kommer!! :p

Tror jeg kommer til å spille spillet minst 4 timer på fredagen i strekk.. :)

 

jeg jobber om natta nå, går av til Onsdag og da har jeg 1 uke til å spille Gears 2 så mye jeg vill, og jeg skal ikke snu døgnet, så jeg skal sitte å spille til øynene detter ut...

Lenke til kommentar
Dette blir min hyrdestund når fredagen min kommer!! :p

Tror jeg kommer til å spille spillet minst 4 timer på fredagen i strekk.. :)

 

jeg jobber om natta nå, går av til Onsdag og da har jeg 1 uke til å spille Gears 2 så mye jeg vill, og jeg skal ikke snu døgnet, så jeg skal sitte å spille til øynene detter ut...

hahah, tviler ikke altså!!

Det var hyggelig stund vi hadde på Annex :p

 

Kom litt stygge ord noen ganger fra meg, var litt høy på ett eller annet da jeg

Kansje noe av det er gledesnerver til Gissj 2 kommer så ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja, for det er ikke sure Ps3 fanboys som har gjort :whistle:

 

Marc Doyle, Games Editor: My advice for our faithful users is to focus your attention on the Metascore for this game and not the thousands of user votes, most of which have been submitted before said users have played the game. This is a gaming community, and if people want to stuff the ballot box, there's not much I can do at this point. When we upgrade the registration requirements for participation on the site in the near future, this type of thing won't happen. We'll post the full legitimate user reviews upon the game's release. As always, thanks for using the site.
Lenke til kommentar
ja, for det er ikke sure Ps3 fanboys som har gjort :whistle:

 

Marc Doyle, Games Editor: My advice for our faithful users is to focus your attention on the Metascore for this game and not the thousands of user votes, most of which have been submitted before said users have played the game. This is a gaming community, and if people want to stuff the ballot box, there's not much I can do at this point. When we upgrade the registration requirements for participation on the site in the near future, this type of thing won't happen. We'll post the full legitimate user reviews upon the game's release. As always, thanks for using the site.

 

 

Jupp. ser det samme med sure xbots som gir lbp sinnsykt lave karakterer :whistle: Synes de burde fjerne hele bruker ratingen i det hele og det store.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja blir teit er altid noen drittunger som holder på, er ikke noe poeng med user rating...

 

Gears of War vs. Sosialt liv

 

I know... Forferdelig prioritering.

Jeg kan enten dra på lan, eller spille Gissj2 i sånn ca. toogsøtti timer før jeg må tenke på skolen igjen. Hva velger jeg?

 

Hint: Det begynner på G og slutter på ar 2.

 

GWAR 2?

 

eller kanskje God of War 2? :hmm:

usikker...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...