Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser spillet selges for 399 på elkjøp ja - Hvorfor er det egentlig så billig?

Vanlig pris for 360/ps3-spill er jo gjerne 599, og dette gjelder ofte(alltid!!!) langt dårligere spill enn Gears 2 kommer til å være(er).

 

Yet again: Hvorfor så billig? Er det en lanseringspris, og vil den skrues opp etter en liten periode? Regner med jeg kjøper Gears 2 på mandag - vil nødig komme å betale 599 da liksom - selv om det er verdt det på alle mulige måter.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke vite hva du ha tak i av blondiner som kan jobben sin på byen. Jeg vil ha tak i en som ikke kan jobben sin, så jeg kan få tak i Gears 2.

 

Etter det kan jeg eventuelt finne en som kan jobben sin, og betale henne for å kjøpe spillet for meg, siden jeg er under 18. Vi får for guds skyld håpe at dette kvinnemennesket er over 18, hvis ikke burde hun ikke tilby tjenester som jeg utnytter for å få tak i voldelige spill.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Ser spillet selges for 399 på elkjøp ja - Hvorfor er det egentlig så billig?

Vanlig pris for 360/ps3-spill er jo gjerne 599, og dette gjelder ofte(alltid!!!) langt dårligere spill enn Gears 2 kommer til å være(er).

 

Yet again: Hvorfor så billig? Er det en lanseringspris, og vil den skrues opp etter en liten periode? Regner med jeg kjøper Gears 2 på mandag - vil nødig komme å betale 599 da liksom - selv om det er verdt det på alle mulige måter.

standard elkauf. får X anntall til special price som de i tillegg tar et tap på sentralt. Blir et slags lokke tilbud, mange kommer til butikken, X anntall av de kjøper med seg noe annet skrap de ikke skulle ha samtidig som spillet og vips ender elkjøp med å tjene penger til tross for at spillet går i minus.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...