Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så,, la meg fortelle dagens historie.. here goes

 

På veien hjem, fryser som fanken, og håpefull på innholdet i postkassen.

Begynner å nærme meg og kjenner spenningen stige i blodet...

Åpner postkassen, reklame reklame reklame,, men der bakerst ligger den, en liten hentelapp fra posten! Jeg skriker av fryd og løper inn døra, kaster fra meg sekken og setter i vei med en god mine til postkontoret.

Som sagt, så er det ganske kaldt ute akkurat nå, men det enser jeg ikke på min glade vei.

Går inn på postkontoret og en glad 15 åring legger lappen på kassa og sier "Har visst fått en pakke jeg" og stråler!

Dama går ut i bakrommet og jeg sitrer av lykke,, så kommer hun tilbake med .. WHAT THE HELL?!? En liten pakke, tynn som et blad.

Jeg skjønner ikke bæret og vandrer lamslått ut av postkontoret og river opp den lille pakken.

 

Selvfølgelig var det den SATANS LILLE KODEBRIKKA JEG BESTILTE FRA BANKEN.. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg greide ikke å holde meg og bestilte gears CE fra komplett for 20 min siden. Fikk sms melding fra de nå:

 

"Din levering XXXXXXXX er klar for avhenting i Pick Up Point Ostre Kullerod 4 i Sandefjord...."

 

HOHOHO, nå drar jeg tidlig fra og rett hjem til boksen!!!

 

Får bruke angretten på spillet fra absoluttspill.no:)

Lenke til kommentar
Jeg greide ikke å holde meg og bestilte gears CE fra komplett for 20 min siden. Fikk sms melding fra de nå:

 

"Din levering XXXXXXXX er klar for avhenting i Pick Up Point Ostre Kullerod 4 i Sandefjord...."

 

HOHOHO, nå drar jeg tidlig fra og rett hjem til boksen!!!

 

Får bruke angretten på spillet fra absoluttspill.no:)

 

Faen, jeg jobber jo like ved Komplett, burde ha gjort dette selv men har egentilg ikke tid til å spille det i dag uansett. Du får veive med spillet når du kjører forbi Grenland Group da :)

Lenke til kommentar
Angrer litt på at eg ikkje forhondsbestillte gears 2!

men når eg såg anonnsen i elkjøp avisa til 399 vill eg kjøpe det der.

faen viss dem ikkje har det på fredag i 5 tiden, komemr meg ikkje ut før det! :(

Snakket med Gamezone og de fikk ikke spillet på lager før i morgen. Flere som må vente til fredag ser det ut til. En liten trøst er at det ligger Call of Duty WoW på marketplace.

Endret av Willyw
Lenke til kommentar
Angrer litt på at eg ikkje forhondsbestillte gears 2!

men når eg såg anonnsen i elkjøp avisa til 399 vill eg kjøpe det der.

faen viss dem ikkje har det på fredag i 5 tiden, komemr meg ikkje ut før det! :(

Snakket med Gamezone og de fikk ikke spillet på lager før i morgen. Flere som må vente til fredag ser det ut til. En liten trøst er at det ligger Call of Duty WoW på marketplace.

Så at absoluttspill.no hadde Gears Of War 2 inne helt siden sist uke ;)

Så håper på å få det senest fredagen ja!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

de som har spillet, hvordan er matchmakingen?

er det slik som på Halo 3 og COD4?

at man er 5 stykker i en lobby så finner den folk og starter?

slik det er i gears nå må man vente i en liten evighet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...