Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var litt "teit" at de omtrent bare kunne slenge stokken mot pinnen med begge henda første gangen. Tenker at TV2 skjønte dette selv også, og derfor endret reglene til 2. runde.

 

Jeg heier på Silje og Ann Kristin. . Hvis Unni vinner blir jeg gretten... ikke fordi Unni ikke fortjener å vinne, for det gjør hun kanskje. Hun har jobbet jevnt og trutt som jeg har fått med meg.. men jeg liker Silje og Ann K bedre :)

Lenke til kommentar
jeg klarte ikke å holde meg, måtte spørre om han bor i ei leilighet / hybel eller hjemme hos ho "mor"

 

regner ikke med at han svarer på det.

 

Du må nok opp en generasjon, til bestemor :)

Jau, han bor hos bestemoren sin, han flytta inn der etter at bestefaren hans døde. Noe jeg faktisk syns er veldig hyggelig og omtenktsomt ovenfor bestemoren, så hun ikke blir helt alene :)

Lenke til kommentar

Må si meg veldig imponert over din evne til å vri noe som å sørge for at bestemor ikke er alene etter at mannen hennes døde til at han er en bestemordalt. Skjønner at du ikke liker han, men nå har deg seg sånn at du trolig aldri har møtt han, og det provoserer meg ganske kraftig at du da mener du vet nok om han til å dømme han etter å ha sett en liten brøkdel av 2 måneder(?) i skogen på en gård.

Lenke til kommentar
Må si meg veldig imponert over din evne til å vri noe som å sørge for at bestemor ikke er alene etter at mannen hennes døde til at han er en bestemordalt. Skjønner at du ikke liker han, men nå har deg seg sånn at du trolig aldri har møtt han, og det provoserer meg ganske kraftig at du da mener du vet nok om han til å dømme han etter å ha sett en liten brøkdel av 2 måneder(?) i skogen på en gård.

 

Men hvilket inntrykk tror du folk sitter med, når dem ser Unni nærmest rir sin egen sønn? Lurer på hva dem driver med i fritiden. Litt incest takter over dem.

Lenke til kommentar

Er klar over hvilket inntrykk TV2 har gitt av Torkel og Unni. Derimot må en tenke på hva TV2 tenker på da de klipper de 100 timene de har med råfilm hver uke. Det å se "merkelige" mor-sønn forhold trekker folk, og en kan ikke forvente at ikke mor har lyst til å gi sin sønn en klem eller to i løpet av uka. Eller føler med sønnen når det går dårlig for han, eller vil vekke han på en ubehagelig måte.

 

En så jo for så vidt i det klippet av Torkel ikke akkurat syntes det var veldig festlig at mor satt på han og ristet han. Det var heller ikke ofte vi så de gi hverandre en klem. Stort sett var det kun når Torkel vant tvekamper og i den typen situasjoner som de uansett ga alle en klem. Dessuten, det at mor er noe klengete er da vel ikke noe sønnen kan noe for?

 

Tror egentlig TV2 fikk akkurat hva de ville da Unni sa ja til å bli med, selv uten å ha søkt seg inn selv. Ett mor/sønn forhold hvor de bevisst kunne klippe inn den typen scener for å trekke seere, til tross for inntrykket det ville gi av disse to.

Lenke til kommentar

Veit at TV folk kan redigere mye, men du kan fortsatt ikke snakke unna at Unni nærmest var som ei cow-girl, på hennes sønn. Det er kvalmt. Blir nesten flau jeg. Det går ikke an å klippe og framstille på en annen måte enn det blir vist som.

 

Godt mye annet er gjort med vilje ifra tv2 sin side, men akkurat denne hendelsen var rett og slett kvalm.

Lenke til kommentar

Og hva er det da som har skjedd? Han har fått noen få klemmer av sin mor. Han har blitt intervjuet av TV2 sammen med sin mor. Er vel stort sett det. Greit nok at dere synes det er ekkelt at han sover ved siden av sin mor, men det er faktisk ett problem dere har hvis dere har store problemer med å sove ved siden av deres mor.

Lenke til kommentar
Du har nok ikke fulgt med mye, det med at han sover med sin mor er jo ihvertfall merkelig. Trodde barn sluttet med sånt når dem sluttet med pupp, forundrer meg ikke om han suger pupp fortsatt. Sover du med moren din også?

 

Dette er Farmen, de fleste der sov vel i samme rom, og lå tett i tett. Om du mener det er en stor krise at han lå ved siden av moren sin, er du bare barnslig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...