Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Totalt sett ganske fornøyd med hvem som kom i finalen, håper en av de to yngste vinner. Hun eldste er bare tragisk. Greit å ha ett nært forhold til en sønn, men hvordan skal sønnen klare å bli voksen når mamma skal holde han i hånda hele livet? :hmm: Stakkars fyr :no:

Lenke til kommentar
To av de tre semifinalistene som er igjen, har aldri vært i en ordinær tvekamp. Er ingen tvil om hvem som er mest verdig vinner av de tre.

 

 

Er ikke helt enig der.

 

Unni overbeviste stort når hun fikk den første plassen, hun viste at hun behersket tre sentrale arbeidsoppgaver på Farmen. Hvorfor skulle hun være mindre verdig vinner enn en som har vært i tvekamp og vunnet en kunnskapskonkurranse?

 

Det har du forsåvidt rett i, så jeg trekker delvis tilbake det jeg sa. Unni har vel også stått for en god del av matlagingen på gården, så.

Lenke til kommentar
Forresten, flere som lo litt da AK presterte å si: "Torkel og de andre jentene" ?

Å så innmari også!!!!

 

Jeg hadde forresten blitt DRITsur om Vigdis ikke hadde gitt opp før Silje. Hu sto der med verdens største bøy i hendene lenge jo!

 

EDIT: Fikk brekninger da Unni satte seg overskrevs i senga over sønnen sin . Nussa og kila på han. Fyrsj...

Endret av L_C
Lenke til kommentar

jeg føler meg egentlig ganske sikker på at Silje kommer til å vinne dette, det har jeg trodd helt siden lover boy gikk ut. virker som ho har mest peiling innen kunskap delen og sterkest av de som er der.

 

desuten så passer det no bra for Gaute GG, han kunne vel trengt ei hytte og en bil til :p

 

Håper ikke unni vinner.

Lenke til kommentar
Var ikke feigt at han hadde noe i bøttene, han er tross alt gutt og har naturlig en større muskelmasse. 4.5dl ekstra i hver arm er tross alt ikke så alt for mye!

 

 

 

Og hva er tingen med større muskelmasse? Blir armene lettere da? Det er egentlig bare tull at menn skal ha mer i bøtta, da armene i seg selv veier mer og dette veier stort sett opp for den ekstra muskelmassen.

 

Er vel ennå ingen gutt som har klart å vinne melkespannholdningen i kvartfinalen før i farmen? Husker bare kvinnfolk... Små med korte armer! Det burde de heller kompensert for! For det er virkelig noe som spiller inn!

 

Men silje var god! Hadde Vigdis vunnet hadde eg kommet og brent ned hytta hennes, for hu holdt jo armene dårligere enn Torkel gjorde på slutten til og med!

Lenke til kommentar

Var en helt latterlig dårlig skogsdrift konkurranse. Den var helt og holden basert på flaks. Alle der på farmen vet hvordan man sager, og når man i tillegg kunne styre stokken med begge hendene i 1. runde, så var det rett og slett flaks. Men bedret seg litt i 2. runde når de bare kunne bruke 1 hånd.. da var det mere tilfeldig. Men selvfølgelig, det var jo litt basert på hvordan fellsporet ble saget.. men alt i alt.. elendig konkurranse..

Lenke til kommentar

Ka er forskjellen på om utfallet av konkurransen er basert på flaks eller tilfeldigheter?

 

Eg mener at vinneren av farmen bør vinne pga dyktighet, hverken flaks eller tilfeldigheter!

 

Må si Silje irriterte meg litt i går! Kaffor er det flaks når AK treffer pinnen, men ikke når hun selv gjør det?

 

Urettferdig uttalte Silje! Den skjønner eg ikke....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...