Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Er det at han prater om mor hele tida, jeg vil definere litt som en mammadalt. Han nevner hun jo nesten i hver samtale!

 

Er det så rart? De er deltagere i Farmen, de er totalt separert fra omverden i 10 uker, og hun er den eneste der inne han har et noe som helst nært forhold til, som han har kjent siden før Farmen og vet at han kan stole på.

Jeg syns det er mer rart at folk reagerer på dette.

Ann Kristin og Geir Ove prata også om hverandre HELE tida, i nesten hver eneste samtale. Ser ikke at noen reagerer på det, enda de kjente ikke hverandre fra før, syns heller det er mer rart.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har nok ikke fulgt med mye, det med at han sover med sin mor er jo ihvertfall merkelig. Trodde barn sluttet med sånt når dem sluttet med pupp, forundrer meg ikke om han suger pupp fortsatt. Sover du med moren din også?

 

Dette er Farmen, de fleste der sov vel i samme rom, og lå tett i tett. Om du mener det er en stor krise at han lå ved siden av moren sin, er du bare barnslig.

 

Når han velger mor fremfor Silje er jeg veldig kritisk til hans valg. Men det var vel kun et engangstilfelle? Uansett, husker Farmen for en del sesonger siden. Da var det far og datter som var med, det var ikke noe flørting mellom dem.

Lenke til kommentar

Har da vel ikke vært noe flørting mellom Torkel og Unni heller. Eneste jeg har sett som kan minne om noe sånnt var da Unni ristet Torkel våken. Skjønner at du ikke liker Unni og Torkel, men det er absolutt ingen grunn til å slenge ut påstander som incest og annet tull. Det at han valget å ikke ligge ved Silje vet jeg ikke hva kommer av. Men det var ett valg han tok, og du har vel for så vidt ingen grunn til å dømme han pga. det? Bortsett selvsagt for at du hadde valgt hvem som helst foran din mor, noe som er helt greit, men som jeg ser på som ganske skremmende. Men selvsagt, ditt valg.

Lenke til kommentar
*********** vinner... fordi omtrent alle har vist dette siden begynnelsen.

 

Og takk for den.

 

Hadde ikke folk vært så forbanna sladrekjerringer, hadde ikke "omtrent alle" visst dette siden begynnelsen. Skjønner ikke poenget med å vite dette. Å vite hvem som vinner Farmen på forhånd er jo det mest idiotiske som er, da er jo HELE poenget med hele serien fullstendig borte.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

herregud folkens. enn å bli så sur fordi folk skriver tomme påstander.

Betyr ikke at Silje vinner (selv om jeg håper på det) fordi en fjått på et forum skriver det.

 

lol. jeg måtte nesten le etter å ha sett filmen av Eren. Han stod fram i avisen som uskyldig og stakkars meg, men du kan se han gå etter *** å tar tak i han :p

Lenke til kommentar
Vi må ikke glemme at i disse intervjuene som vi ser på TV får deltakerene spørsmål og svarer utfra de, spørsmålene hører vi jo ikke.

 

Spørsmål fra nettpraten:

du er 20, ser ut som du er 30 å er en skikkelig mammadalt.

har du seriøst ikke egene meninger ?:S nå du å moren din satt til kameraet å prata så måtte du se på henne hele tiden å ned i gulvet. ja du skjønner hva jeg mener.

Når du var alene derimot virket du veldig selvstendig.

redd for mordi?

 

Svar:

hei Helene..

jeg skjønner hva du mener. det var jo slik at jeg og mor måtte ha "intervjuer" i sammen. riktignok blir det ikke vist på tv at vi har en reporter som stiller oss spøsrmål - ofte var disse spørsmålene retta mot mor og da måtte jeg sitte på "pynt" uten og avbryte mens mor svarte - noe jeg ofte syntes var drit kjedelig - så da satt jeg å så ned i gulvet eller opp i taket.. men jeg er helt enig med deg, det ser helt åndsvakt ut... men sånn er det med farmen - det er mye som ikke blir vist på tv!

Lenke til kommentar
jeg klarte ikke å holde meg, måtte spørre om han bor i ei leilighet / hybel eller hjemme hos ho "mor"

 

regner ikke med at han svarer på det.

 

Du må nok opp en generasjon, til bestemor :)

 

 

fremderles ei "mor" :p

 

men ja.. er enig at Unni ikke burde vinne, for ho har no tross alt både bil, hus og mer til fra før. de 2 andre er no i "starten" av livet som silje anki sjøl sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...