Gå til innhold

Dell UltraSharp 3008WFP


Anbefalte innlegg

Helt korrekt enden :). Da får man en mindre skjerm i en diiger skjerm når man eks. spiller spill og man blir ikke så plaget som noen nevnte.

 

Jeg gjør selv dette på en 37" LCD TV i noen tilfeller. Kjører også ofte 1680*1050 i denne modusen på min 24" LCD skjerm slik at jeg kun får små sorte kanter rundt, men penere oppløsning.

 

En annen fordel med å slå av screenscaling er at oppløsningen blir penere.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg regner med at det Theo343 mener med å skru av screenscaling er å la skjermen kjøre den oppløningen den får fra skjermkortet midt på skjermen, og heller la resten rundt være svart. Da unngår man begge problemer. Ergo det beste fra begge verdener :)

Aha.. Misforstod. Men det var det jeg mente. Er jo det jeg gjør hjemme på min 3007 30" :new_woot:

Lenke til kommentar
Jeg regner med at det Theo343 mener med å skru av screenscaling er å la skjermen kjøre den oppløningen den får fra skjermkortet midt på skjermen, og heller la resten rundt være svart. Da unngår man begge problemer. Ergo det beste fra begge verdener :)

Aha.. Misforstod. Men det var det jeg mente. Er jo det jeg gjør hjemme på min 3007 30" :new_woot:

Æsj nå fikk du meg til å misunne deg :p hehe

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Er det noen her som eier denne skjermen som kan måle høyden på den? Må finne ut om jeg får plass under hylla :)

 

Jeg tenker da på høyden målt fra bordflata til toppen av skjermen når den står i laveste stilling.

 

Edit: Glem det, svaret står i artikkelen (495 mm - 575 mm)

Endret av Id4ever
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Jeg har allerede 24'en helt bakerst på skrivebordet. Men jeg ser helt klart arbeidsflate nytten med en 30".

 

Og slår man av screenscaling så kan man jo kjøre mindre spilloppløsninger på en 30" også.

Ja, men da får man etterhvert både "lego pixel" og "for stort sysnsfelt" syndromene. Tro meg du er bedre tjent med en sysnflate på ca 20" til spilling.

 

Tru meg! du vil ha 30" til speling om pc'n din klarer det!

Å spele CS:S på ein så stor skjerm må oppleves.

Da eg fikk den var den jævlig stor, no er den heilt normal.

Har no hatt skjermen i 2.5 månder (for julspresang til meg sjølv).

Hadde fra før av 24" og 20"...

20" som nå står på høgresida ser veldig liten ut, 24" på venstre sida ser "ok" ut, men ingenting som slår 30" i midten!

Det eg må passe på no er kor musa er, for mister du den kan du bruke ei stund på å finne den igjen...

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 2 år senere...

Andre som har kjøpte denne skjermen? Min bestemte seg i går og slutte å fungere.

Satt og surfa, plutslig blei det svart.

 

Ringte jo så klart Dell og fikk høyre at "garantien" på 3 år var gått ut, og han viste ikkje heilt kva han skulle gjere. Det var jo seffølgelig ein svenske.. så sa eg til han at det er 5 års reklamasjonsrett... for det skulle berre mangle på ein skjerm til over 10k skulle rykte 2-3 månder over 3 år. Blei kjøpt i november 2008.

 

Dei skulle sende ny skjerm, kom mest sannsynligvis på mandag med bud sa han.

 

Dei har kanskje ikkje 5 år i svergie?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...