Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Har litt andre ting å slite med angående mailing.

 

Trykker ofte Write istedenfor Reply, og det har også skjedd at jeg har trykket Reply istedenfor Forward, og at en intern mail gikk tilbake til en partner. :wee:

 

 

Jeg sletta et par meningsløse innlegg, det var den diskusjonen Marvil siktet til, og ikke denne mail-greia.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ARGH!!!

 

Er så hat å samarbeide med ustrukturerte mennesker. Kan vel ta seg tid til å strukturere og gjøre en PSD oversiktlig..? >_<

 

Må bare ha ut litt frustrasjon her. Når karen skal sette en underside usynlig, setter han alle lagene i mappa (hvis jeg er så heldig at lagene som tilhører sidene er gruppert i en egen mappe) usynlige, istedenfor å sette mappa usynlig. Gamle ideer ligger fortsatt i PSD-en, og siden jeg er nødt til å sette allting synlig, kommer både gamle og nye ting fram. Jeg er jo ikke ansatt som spåmann heller... Utrolig frustrerende.

 

Er en partner for øvrig, ingen interne.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar
ARGH!!!

 

Er så hat å samarbeide med ustrukturerte mennesker. Kan vel ta seg tid til å strukturere og gjøre en PSD oversiktlig..? >_<

 

Må bare ha ut litt frustrasjon her. Når karen skal sette en underside usynlig, setter han alle lagene i mappa (hvis jeg er så heldig at lagene som tilhører sidene er gruppert i en egen mappe) usynlige, istedenfor å sette mappa usynlig. Gamle ideer ligger fortsatt i PSD-en, og siden jeg er nødt til å sette allting synlig, kommer både gamle og nye ting fram. Jeg er jo ikke ansatt som spåmann heller... Utrolig frustrerende.

 

Er en partner for øvrig, ingen interne.

kjenner til problemet hein. Har en designer som gjør sånt. Men er vel pga hast :p

Lenke til kommentar

Bra, det er vel hovedsakelig to av partnerne som trenger en smekk. De andre pleier å levere.

 

Sebba: Selv om det haster, har man tid til å gruppere lagene på en side. For meg er det grunnleggende å gruppere lagene som tilhører en meny, gruppere de forskjellige undersidetypene i en "Sider"-mappe i hver sin undermappe etc. Det tar ikke mye tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...