Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pogo hadde en fin logo :D

Spennende, selv om jeg er litt kritisk til innføring av 3d-elementer i nettlesere når navigasjonen i de fleste nettlesere allerede fungerer nokså bra. Virker uansett som om den hadde en del fiffige funksjoner og løsninger.

 

Gleder meg forøvrig til Firefox 4, som visstnok skulle revolusjonere nettlesergrensesnittet(?).

Lenke til kommentar
Ma man ha en maskin som klarer Crysis pa high for a kjore denne nettleseren? Mener det skal ga for Crysis med et skjermkort pa 128MB.

 

Om ikke high, så i alle fall medium.

 

Jo Pogo såg "fancy" ut, men jeg tror det er grunn til å stille spørsmålet om det gir noe bedre surfeopplevelse. Bunnlinja med snapshots av åpne sider er faktisk det eneste jeg virkelig syntes var en god ide.

 

Har selv testet ut noe applikasjoner med navigering ved hjelp av bilder man bladde i, fungerte fryktelig dårlig.

Lenke til kommentar

Man har liksom blitt vant til å jobbe slik vi gjør nå. Derfor jeg ikke klarer å bruke noe annet enn Opera, det og det faktum at det selvfølgelig er den beste nettleseren for meg.

 

Noen flere som er flinke til å klare å sende halvferdige mails til kunden, eller glemme å legge ved en skisse å sån?

Lenke til kommentar
Man har liksom blitt vant til å jobbe slik vi gjør nå. Derfor jeg ikke klarer å bruke noe annet enn Opera, det og det faktum at det selvfølgelig er den beste nettleseren for meg.

 

Noen flere som er flinke til å klare å sende halvferdige mails til kunden, eller glemme å legge ved en skisse å sån?

Enig med den, men tror nok det er _mulig_ den slår an hos nye brukere. Før iTunes ble populært hos den vanlige brukeren var det vel WinAMP som var tingen, men da jeg brukte iTunes så krevde det ikke så fryktelig med ressurer heller.

 

@Jorgis, litt av samme prinsippet som at man ikke kjøper en bil fra et selskap som ikke bare tar betalt for å bruke veiene men også ønsker å ta ekstra betalt for hvilke butikker du kjører til. (Var ikke den beste sammenligningen...)

 

Har ikke sendt halvferdige mailer før, men feil mail til feil person har jeg klart en rekke ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Noen flere som er flinke til å klare å sende halvferdige mails til kunden, eller glemme å legge ved en skisse å sån?

 

Jeg er alt for flink til det. Spesielt når det kommer til vedlegg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...