Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er riktig sted å spørre, men:

 

Hvis dere skulle ha laget en hjemmeside og registrert domenet på one.com, ville dere ha valgt 1k, 2k eller 4k-alternativet?

 

Siden skal brukes som klubbside med bilder av medlemmer, info om turneringer og resultater og generelt nyheter.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Hosting på 1k var derimot ny :wee:

 

Vet ikke om det er riktig sted å spørre, men:

 

Hvis dere skulle ha laget en hjemmeside og registrert domenet på one.com, ville dere ha valgt 1000MB, 2000MB eller 4000MB-alternativet?

 

Siden skal brukes som klubbside med bilder av medlemmer, info om turneringer og resultater og generelt nyheter.

 

På forhånd takk.

 

Hoho.

Lenke til kommentar

Du skal ha vanvittig mye ikke-multimediainnhold for å fylle 1 GB. Inngår ikke mail så tviler jeg på at du kommer til å slite med plassen. I så fall skal det være enkelt å oppgradere. Jeg er ikke helt fornøyd med PHP/MYSQL-ytelsen hos One. Vær obs på dette og klag dersom du føler det samme.

Lenke til kommentar

Ååååh, er så vanvittig forbanna på meg sjøl ATM. I går klarte eg sjølvsagt å få sperra bankkortet mitt når eg skulle betale for øl ein eller annan plass - hugsa berre ikkje koden når eg stod der. Og banken opnar ikkje før på mandag igjen. Ikkje at eg har desperat behov for pengane akkurat no, men faen så frustrerande nonetheless. Kunne ikkje kjøpe kebab i går kveld :(

Lenke til kommentar
Ååååh, er så vanvittig forbanna på meg sjøl ATM. I går klarte eg sjølvsagt å få sperra bankkortet mitt når eg skulle betale for øl ein eller annan plass - hugsa berre ikkje koden når eg stod der. Og banken opnar ikkje før på mandag igjen. Ikkje at eg har desperat behov for pengane akkurat no, men faen så frustrerande nonetheless. Kunne ikkje kjøpe kebab i går kveld :(

Akkurat derfor har du minst to kort. :)

 

Fekk Asus Eee PC i dag. Ganske så liten, altså: http://www.flickr.com/photos/henrikl/sets/72157603641442407/ :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...