Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi bruker Java i vårt CMS på jobben, JonT. Men vet ikke hva det heter.

 

Bleh, Call of Beauty 4 stjeler all min tid, det blir sene kvelder. Koser meg med Monument-designet, mye å rette på etter at jeg har vært borte fra den stasjonære med designet siden juleferien startet. Har også fått lest "Designing the Obvious", anbefales for de som liker web-app design, eller interface-saker generelt.

Lenke til kommentar
Fant i hvert fall SWFupload nå. Følger med noe PHP-kode der også, så tror ikke det skulle være alt for mye jobb å få det til å funke.

Den var jo veldig nice *bokmerke* :)

SWFUpload er ganske nyttig og stilig, men sist jeg testet den krevde den i overkant mye Javascript-koding hvis man ikke ønsker funksjonalitet som er helt lik applikasjonen slik de har programmert den (den har MANGE eventhandlere som eventuelt må endres på). Men til gjengjeld er den veeeldig fleksibel, og relativt enkel å fikse på. ;)

Lenke til kommentar

Noen her som har opplevd trøbbel med AlphaImageLoader og hover i meny? Jeg har to bilder i en pngfil, og alphaloaderen vil ikke fungere ved mouseover på bilde.

 

* html  a#hovedsiden {
 width: 208px;
 height: 29px;
 filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.AlphaImageLoader(src='images/hovedsiden.png', sizingMethod='crop');
 background-image:none;
 }

 

selve bildefilen er på 58piksler og ved mousover skal den vise nedre del av bilde, men dette fungerer ikke med AlphaImageLoaderen.

 

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
SWFUpload er ganske nyttig og stilig, men sist jeg testet den krevde den i overkant mye Javascript-koding hvis man ikke ønsker funksjonalitet som er helt lik applikasjonen slik de har programmert den (den har MANGE eventhandlere som eventuelt må endres på). Men til gjengjeld er den veeeldig fleksibel, og relativt enkel å fikse på. ;)

Ok, men jeg trenger å lære meg litt mer JavaScript så det er egentlig bra

Dessuten så fant jeg ut at denne passer helt perfekt til et prosjekt jeg driver med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...