Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Magnus: En liten digresjon - kjenner du noen som har gått eller går på Kvitsund?

Har du godt der? Kjenner noen folk der. Traff i tillegg en fyr på 21-22 år som også het Jon på toget for ikke så lenge siden, som hadde gått der. Kjenner fyren? Meget spesiell type får en si, men interessant å prate med.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som er med på wds kollektiv? :D

Skal flytte nå, og er ikke så keen på standard kollektiv, og 2 roms er litt dyrt liksom..

Jeg er i hvertfall überkeen på å flytte ut nå, og WDS-kollektiv har vært tatt opp før. Kanskje Arve også er keen? Hadde vært utrolig fett i hvertfall, selv om jeg er eneste Fx-kar foreløpig

 

Sennheiser HD595 er digg forresten, fekk dei med meg heim frå jobb i dag :)

Sennheiser HD 25-1 II er enda diggere, vil jeg faktisk tørre å påstå.

Lenke til kommentar
Sennheiser HD595 er digg forresten, fekk dei med meg heim frå jobb i dag :)

Sennheiser HD 25-1 II er enda diggere, vil jeg faktisk tørre å påstå.

 

Uten å ha prøvd HD595 (har bare prøvd HD25), er jeg tilbøyelig til å være uenig, på komfortgrunnlag. :) Helt ærlig, det er ingen vits å bruke så mye penger på HD25 om ikke du skal bruke dem live.

 

Dessuten er jeg AKG-mann. ;)

Lenke til kommentar
Sheesh, webkafèen har jo skapt ein million andre "kafètrådar" på forumet, jo. Men vi har orginalen. Og vi har den lengste (opne) tråden på forumet.

Mulig det er den lengste åpne (har den noen gang vært stengt mer enn svært korte perioder?), men det er på ingen måte originalen. Vi brukte en annen tråd som argument for å åpne denne. Hvilken husker jeg ikke, og jeg fant ikke PM-ene fra den gangen etter et svært raskt søk.

 

Det er den første og originale tråden med -kafèen-navn. Og nei, trur aldri den har vore stengt litt ein gong. :D

Lenke til kommentar
Uten å ha prøvd HD595 (har bare prøvd HD25), er jeg tilbøyelig til å være uenig, på komfortgrunnlag. :) Helt ærlig, det er ingen vits å bruke så mye penger på HD25 om ikke du skal bruke dem live.

 

Dessuten er jeg AKG-mann. ;)

Vel, jeg fikk dem med 30% rabatt, samt at jeg jobber en del live nå, så for meg passer de perfekt! AKG er digge de også, men ikke like digge uten rabatt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...