Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Tror jeg venter med å se den til jeg kommer hjem fra jobb. Sånn apropos jobb har jeg fått jobb som lydteknikker på Nordstrandrevyen i år. Den burde sees, er ganske så morsom :)

Vi lerde har da bedre å gjøre enn så se på småripsa dine?

 

Som å etterforske nyinnflyttede nabojenter og vifspillere? :p

Jepp.

Er ikke nabojente da, hun bor i samme leilighet som meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble dette bedre? Føler at hoved-artikkelen får i det minste litt mer fokus.

 

back_to_dungaree.png

 

 

Edit: Ai, ligger noen notiser der, og litt fransk her og der, nevermind that ;-)

 

Jeg synes dette designet er i den høye klasse. Ikke fordi at det er så forferdelig komplisert men liker stilen og designet har veldig mye "klasse" over seg hvis du forstår. De myke, rolige og komfortable blåfargene spiller virkelig på lag med resten av siden. Skjønner at jeg i alle fall har en laaaaang vei å gå. Er noe småplukk jeg reagerer på men det finner man på de fleste sider. Man kan ikke ti

fredstille alle 100%. 

 

Har et "teknisk" spørsmål angående den arkiv menyen. Hvordan skal du få til den graderingen på fargene på linkene? 

Skal du ha klasse på linkene og gi de en farge nyanse forskjell? 

 

Off topic: Er det bare meg som sliter å skrive i "det nye forumet"? Plutselig bare skriver jeg en uendelig lang setning som bare fortsetter ut av "textarea". I stedenfor at den normalt skal bryte ved høyre kant. Dette fører til at innleggene mine blir helt rasert når det gjelder linjer og avsnitt. Dere kan se hvordan det ble i andre avsnitt i dette innlegget. (bruker opera)

 

Kim...

Endret av Kim T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...