Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

@rønning: Kommer veldig an på layouten og hvordan nyhetene blir posisjonert i forhold til hverandre. F.eks på vg.no ser det bra ut (i den grad noe på vg.no kan se bra ut =P) når ingressbildene til to nyheter som står ved siden av hverandre er like store.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er klart..Men jeg tenkte utseendemessig..Hvis man ser en side som f.eks kan være er arkiv for artikler, ser det bare ut som rot hvis bildene ikke er like store..Skal prøve litt forskjellig når jeg kommer til det punktet, men greit å få innspill før jeg begynner.

 

edit: ble litt etter Loomy der ja :p

Endret av rønning
Lenke til kommentar
Hehe, prøv webkafeen fra før side 1000 :wee:

Ahh, det var tider det...

Oh, der var jo "gjensyn med gamle kjente", hvor ble det av alle sammen? Lokaltog, cfenzo, Smidt, N*, Dunis, Waldmeister, ++

 

 

Dæven...fløtemysost er egentlig ganske digg. Særlig hvis man smører tykt på med smør på brødskiva :D

Denne er digg! Fra Tine selvsagt. ;)

1813643[/snapback]

 

 

Ontopic FTW :D

Lenke til kommentar
Hva er nytt i 1.0 forresten?

Bedre tabbed browsing for eksempel. Testa en link i Messenger nå, med rette innstillinger åpnet den seg i en ny tab i samme vindu :D

 

Det skal visstnok også være bedre støtte for RSS, eller noe slikt.

3096299[/snapback]

Ahh, disse tider. Skjønner dere hvilken nettleser det er snakk om? Se på datoen. :)

Lenke til kommentar
Hehe, prøv webkafeen fra før side 1000 :wee:

Ahh, det var tider det...

Oh, der var jo "gjensyn med gamle kjente", hvor ble det av alle sammen? Lokaltog, cfenzo, Smidt, N*, Dunis, Waldmeister, ++

Både lokaltog og cfenzo er vertfall på MSN til tider, men ikke spesielt aktive her.. :(

Lenke til kommentar

Ja det var tider det...husker i 03 når jeg registrerte meg her. Da hang jeg masse i WDS, lagde sider i Frontpage og masse heftig grafikk i PSP. Så tok jeg nesten 3 års pause...nesten ingen av de samme folkene som henger her enda.

 

 

*mimre mimre* :love:

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...