Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg en stykk Samsung SyncMaster 204B på vei til meg. Skal bli digg å endelig ha en skjerm som viser farger korrekt, og som ikke glir ut av fokus hele tiden. :p

6555043[/snapback]

Sitter du i et rom med vinduer og ikke har tilgang på regelmessig kalibrering med skikkelig utstyr vil du sjeldent få "korrekt" fargevisning.. :)

Lenke til kommentar
Animal Alpha(koselige live)

Vurderer om jeg skal dra på Lost Weekend for å se de. Er de virkelig så gode live som folk sier? Er veldig i tvil om jeg skal gidde å betale 550 for et dagspass..

6557480[/snapback]

Så de på Urrarock, pitteliten konsert"festival" på en barneklubb eller noe. Drit kule. Hu dama er faktisk rå!

Lenke til kommentar
Evolution, blåfargen skriker. Den skriker og skriker, og jeg trykker på X.

6557569[/snapback]

 

:hmm:

 

tips til andre farger?

 

edit: ikke det nei...

 

har endra stil på den nå, noen som gidder å si om det ser greit ut.

 

det trenges finpussing, men om fargene går greit å bruke.

 

Link

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

Har eksperimentert litt nå, og kommet fra til at em er litt tungvint - og det er bare IE som trenger em for å kunne resize. Så å sette skriftstørrelsen i em er nok lurt, men padding vet jeg ikke, den kan godt være i pixler for min del. Denne er forresten litt lurt å lese, for de som interesserer seg rundt em; How to size text using ems.

 

Forresten; Finnes det en god tjenste for å lagre bookmarks? Slik at jeg kan ha de online, uten å måtte lage et eget html-dokument. Med en lett måte å legge inn nye bokmerker?

Endret av George Bush
Lenke til kommentar
em eller px som enhet til padding av avsnitt?

6557833[/snapback]

Et oppfølgingsspørsmål til dette: Hva avhenger em av - hva brukes som referanse? Skritstørrelsen på den taggen den er plassert i, og hvis skriftstørrelse ikke er definert så går den på definisjonen i body?

 

Edit: Så ikke Tors innlegg før nå. Jeg orker rett og slett ikke å lese hele den artikkelen, noen som kan gi meg et enkelt svar? :)

 

Jeg tror forresten Google har en slik tjeneste du referer til, Google Bookmarks eller noe. Mulig det bare var en våt drøm.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...