Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Nej, for da hadde jeg gått glipp av det første skoleåret, som hadde vært dumt.

6541978[/snapback]

Jaha?

Rart jeg (og en DEL andre) klarer/klarte det helt fint, da.

 

Marvil: Kva var eigentleg grunnen til at du dimma? Idioti?

Tja, han nevnte ingenting om det, men hvem vet hva som står i papirene.

Hovedsaklig var det allergi. Grensetilfelle, men med mine eminente diskusjonskunnskaper så var det ikke mange minuttene før han var enig med meg (og nei, det er ikke spesielt lett å overtale leger om å få dimme før man i det hele tatt har prøvd de øvelsene man skal gjennom). :)

 

Autofili? Har en button som sier "Heller homofil, enn autofil". Haw haw.

Ja, den er vel ganske utbredt blandt de som ikke har lappen enda.

Men hvor tungt skal jeg ta at noen disser bilen min fra noen som ikke har bil, evt en som ser ut som den blir eid av en 70-åring..?

 

Autofili er vel ikke akkurat grunnlag til å ikke være i militæret. Finnes vel knapt noe organisasjon i Norge som har flere kjøretøyer registrert på seg.

 

Men inntil videre foretrekker jeg å være autofil isteden for homofil. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ok.

Reis til legen på Lhmr, kjør til Gardermoen (ca 2 timer), finn et fly, og vips er du i Bergen tidsnok til kveldens festligheter. :)

De reiser vel ikke til Tromsø samma dagen, da hadde dere nok møtt på Gardermoen siden Lhmr ikke har flyplass.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Eg er ganske sikker på at eg skal fly herfra til Oslo, og så til Skjold leir i Troms samme dag. Men som sagt - kun pingler skipper militæret.

6542203[/snapback]

Kommer Bush fra Lillehammer..?

Trodde han skulle møte på militærleiren på Lillehammer, det var derfor jeg mente han ikke skulle til Tromsø samma dag som han skulle møte på Lhmr..

 

Jeg var jo teoretisk sett i militæret, bare ikke like lenge som normalen tilsier (finnes jo ingen fasit på hvor lenge man skal være der), så ja, jeg er enig i at kun pingler skipper militæret. :)

Lenke til kommentar
Drit i Lillehammer, no er eg berre forvirra.

 

Uansett, herregud for en kverulant du er (jada, gammat nytt) :p

6542238[/snapback]

Hehe, forvirra?

Han skal møte på Lhmr (hvor det finnes en militærleir), der kan han møte en lege, som kan dimmitere han samma dag. :)

 

Joda, men det er like morro hver gang. :)

Litt kverulering eller nevning av at Opera suger, så har man tidsfordriv en liten stund vertfall.. :)

Lenke til kommentar

Hehe, ingen endringer whatsoever! :p

 

Neida, ta en titt her fuzzayyh: http://www.mozilla.org/projects/bonecho/releases/2.0b1.html

 

 

EDIT: Åhh, jeg blir så oppgitt over å se kunnskapsnivået i WDS og PHP nå for tiden. Uten å nevne navn eller tråder - det er noobs overalt! "De" må selvsagt få lov til å bruke forumet de og, men jeg føler at alt var bedre før (kanskje fordi jeg var nooben da :p).

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

En liten frågan: Sitter å planlegger et CMS-system jeg skal mekke.. Det skal være mulighet for å legge et bilde til hver nyhet/blogginnlegg..Det jeg lurte på var hva dere syns om størrelsen på bildene fra innlegg til innlegg...

-bør bildene være like store?

-bør de ha samme høyde?

-bør de ha samme bredde?

-eller trenger de ikke være like i det hele tatt?

Lenke til kommentar
-eller trenger de ikke være like i det hele tatt?

6543821[/snapback]

:)

 

Fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt, fleksibelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...