Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Vakkert, kan bli veldig bra dette!

 

Er veldig intressert i grunge effekter selv, så lurer på... hvilke(n) brush® du har brukt (evt link til siden der du fant dem) på rammene rundt?

6540235[/snapback]

Her

 

Det var disse jeg brukte. Det er en pakke med forskjellige "styrker" og fasonger.

 

Legger dem ut på domenet mitt

 

http://www.tobiesen.com/Lush_Grunge.abr

 

 

Edit: La til litt grafikk i toppen

post-35821-1153625323_thumb.png

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vakkert, kan bli veldig bra dette!

 

Er veldig intressert i grunge effekter selv, så lurer på... hvilke(n) brush® du har brukt (evt link til siden der du fant dem) på rammene rundt?

6540235[/snapback]

Her

 

Det var disse jeg brukte. Det er en pakke med forskjellige "styrker" og fasonger.

 

Legger dem ut på domenet mitt

 

http://www.tobiesen.com/Lush_Grunge.abr

6540247[/snapback]

 

Danke!

Lenke til kommentar
Jeg har siviltjeneste på ungdomsskolen jeg gikk på, noe som mest sannsynlig innebærer fri alle helger, og mest sannsynlig alle ferier, så jeg har i hvertfall tid ;)

Hadde du lagt 5 minutters innsats på sesjon, hadde du fått dimmet og hatt fri hele året.. :p

 

Og en liten OT-kommentar: Mini Cooper Cab er én deilig bil å cruise rundt med fra 12 til halv 4 på natten. Snur mange hoder på folk som er ute og går i de senere timer ;)

6540228[/snapback]

Pft, ingenting slår Sølvgutten.. :mrgreen:

DSC_1310.jpg

Lenke til kommentar

Enig med Bush, nesten..Topp resultat på sesjon, så sende inn søknad for å slippe unna på grunn av idrettslig prestasjon, for så å få et brev fra forsvaret hvor det står nevnt toppidrettsutøver x antall ganger som egentlig bare sier at man slipper militæret på grun av satsing på idrett :)

Endret av rønning
Lenke til kommentar
Ekte menn får jo topp resultat på sesjon, for så bli innkalt – også utsetter du tjenesten fordi du skal studere :p

6541482[/snapback]

Evt får topp resultat på sesjon, blir innkalt, bruker statens penger på å reise på ferie (siden jeg uansett skulle på ferie like ved der jeg skulle inn), får gratis kost og losji, og så dimmer man etter et kort besøk. :)

Da slipper man å bli kalt inn senere også.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...