Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker en av de første sidene mine, var et virrvarr av gif's i hytt og pine, tror jeg til og med hadde blinkende stjerner som bakgrunn :p En eller annen online WYSIWYG som ikke eksisterer lenger, og jeg var såpass ung at jeg ikke visste hva kode var en gang.. Så tok jeg en fin-fin pause fra webdev, og kom sterkt tilbake i slutten av 8. eller 9. med sider håndkodet i notepad (frames selvfølgelig). Deretter var det over i Photoshop og tabeller fra ImageReady pluss håndkoding.. Det var rundt da jeg kom inn i denne delen av forumet, og siden har jeg blitt værende. :)

 

Har selv forsvart tabeller, og frames, men aldri FrontPage.

Lenke til kommentar

Hehe, da har du vært heldig ;)

 

Gah, sitter med den kjedeligste jobben noensinne nå. Sitter med et massivt excel-ark og krysser av hvilke brukere av 652 totale som skal ha forskjellige applikasjoner installert på maskinene sine. Og det tar tid, for det er vel så lite som 58 applikasjoner som skal registreres, og antall brukere per applikasjon varierer mellom 1 og 380. Bah.

 

Edit: Men hva gjør man ikke for litt penger ;)

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
http://web.archive.org/web/20010223223730/...egocio.com/426/

 

En av mine første kunder, Den norske skole Costa Blanca - anno 2001 det også (Flash tihi).

6549067[/snapback]

Husker fremdeles tiden da jeg gikk innpå enellerannen side for et utested i Spania du hadde laget, hvorpå jeg minimerte siden bare for å høre på bakgrunnsmusikken.. :)

Helt til Polert fant ut hvilken sang det var og vi fant mp3-versjonen.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Synest den artikkelen til Dvorak var berre teit. Einaste han får fram er jo at det er et rot å ha med CSS å gjøre på tvers av ulike nettlesarar så lenge ting ikkje er gjort som det må. At CSS ikkje er "standard" fordi ulike nettlesarar har ulikhetar i korleis ting blir tolka blir jo heilt bak mål. Ikkje at webstandardar og CSS for den del er eit veldig nytt fenomen (har jo vore hot topic eit par år no), men vi er jo midt i ei rasande utvikling mot nettopp desse standardane.

 

Og å klage på at sida blir rar om du kun får ned eit halvt stilark blir jo idiotisk. Kva med alle andre applikasjonar på eit datasystem? Dersom kun halvparten blir lasta vil det vel strengt tatt føre til problem i ulik grad.

 

Forferdelig dårlig argumentert av Dvorak der, ja.

Lenke til kommentar

Yay, endelig tilbake fra ferie! OG jeg er dautraøtt. Så jeg kvelder straks =)

 

-----------------------------

 

Som vanlig tasler Dvorak i mørket. Han vet aldri hva han snakker om, og prøver bare å provosere -- for å tjene annonsepenger på bloggen sin. Eneste han driver med er å skrive møl. Gah.

 

-----------------------------

 

Har det skjedd noe den siste uka, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...