Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er noen småfrekke kommentarer i Vikingboard også :)

//Mothafucka large Query that gets all the data about the user.
// Getting the bloddymothafucking bad words
// Who the F! 0wnz this key?
//how many messages in the outbox? (fcking shit!);

Og til slutt, WTF?

//boink up and print
Lenke til kommentar

Liker beskrivelsen av multi-login, jeg:

 

/**
* Multi-site login function. Redirects the user in a frenzy across
* the different login domains and sets cookies in all directions.
* 
* If this breaks, you have no chance if fixing it, and your career
* has just ended. Now you should just hide under your desk for the
* rest of your life and/or commit kamikaze and take the server with you.
* If not, the universe will implode, and we wouldn't want that, would we?
*
*/

 

:)

Lenke til kommentar

Mikka: Funker fett! :) Pene farger og alt. Digger at palma gjeng over i bakgrunnen til "Palmekraft".

Ville prøvd å fått eit litt bedre skille mellom innhold og sidebar, samt fått menyen litt meir fram (legg ufattelig fort merke til sånt etter å ha lest "Don't Make Me Think!" :p)

 

Den forrige versjonen har egentlig aldri falt skikkelig i smak hos meg, blei for mykje grafikk.

 

 

Forresten: Getting Real. Må kjøpast. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Menyen er dårlig, der er eg enig. Overskriftene går vel ikkje over to linjer? Kunne antagligvis hatt litt anna fordeling av marginer mellom avsnitta.

 

Linkane er godt oppmarkert, det er lett å lese innholdet, på samme tid som at hovedpoenget med sida kjem veldig godt fram.

 

Steve Krug prater òg om at sida skal treffe målgruppa, men på samme tid at målgruppa kan være alt mulig. Mor mi veit så vidt kor på-knappen på PC-en er (seriøst, altså), og ho skjønte med ein gong kva Basecamp gjekk ut på.

 

Eg syns sidene er grei, eg, men det at alle bruker samme design kan være litt irriterande til tider.

Lenke til kommentar
Syns det var veldig svakt i forhold til den forrige  :hm:

5687992[/snapback]

Hehe, jeg vet det var en god del som likte den gamle veldig godt. Personlig synes jeg den var veldig "2001", veldig "template". Den kunne vært hvem som helst sin side, og den var rett og slett litt fjortiss. :)

 

 

Mikka: Funker fett! :) Pene farger og alt. Digger at palma gjeng over i bakgrunnen til "Palmekraft".

Ville prøvd å fått eit litt bedre skille mellom innhold og sidebar, samt fått menyen litt meir fram (legg ufattelig fort merke til sånt etter å ha lest "Don't Make Me Think!" :p)

Forresten: Getting Real. Må kjøpast. :)

5688008[/snapback]

Täck täck, flott at du liker den. :) Skal se på det med sidebar og meny. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, men du har nok gode poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...