Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Robbie

nei, men jeg mente at slashdot.org også er en samling av nyheter fra andre steder, som itavisen.no

 

feks:

Roland Piquepaille writes "The vast majority of the earthquakes are located underneath the oceans where they are not recorded because of a lack of instruments. This is why the Woods Hole Oceanographic Institution (WHOI) has developed a new kind of ocean bottom seismometers (OBSs) to record both small and large earthquakes on the sea floor. Forty of them will be deployed at the beginning of 2007 in an area of the Eastern Pacific Ocean known to have large earthquakes. One goal of this one-year mission is to better understand earthquake processes, but this technology could soon be used to better monitor other parts of the oceans. Read more for additional details and pictures about this new technology."
Lenke til kommentar

Var borti nøyaktig det samme for ettpar uker siden :(

 

Har forresten begynt å bruke Last.FM. Vet den er yesterdays news, men jeg har liksom ikke funnet den før nå.. Uansett, den er noe av det mest geniale jeg har sett på nettet på lenge! Sært hvor mye kule funksjoner de har fått til! :) Har funnet flere nye artister allerede..

Lenke til kommentar
Var borti nøyaktig det samme for ettpar uker siden :(

 

Har forresten begynt å bruke Last.FM. Vet den er yesterdays news, men jeg har liksom ikke funnet den før nå.. Uansett, den er noe av det mest geniale jeg har sett på nettet på lenge! Sært hvor mye kule funksjoner de har fått til! :) Har funnet flere nye artister allerede..

5678332[/snapback]

 

Du vil digge hvordan amaroK (musikkspilleren jeg bruker) syncher automagisk til Last.FM, og samtidig kan legge til nye sanger i playlisten min, basert på hvilke sanger som best matcher det jeg allerede spiller. Utrolig digg funksjon, blir litt sånn musikkreise. :)

Lenke til kommentar
Var borti nøyaktig det samme for ettpar uker siden :(

 

Har forresten begynt å bruke Last.FM. Vet den er yesterdays news, men jeg har liksom ikke funnet den før nå.. Uansett, den er noe av det mest geniale jeg har sett på nettet på lenge! Sært hvor mye kule funksjoner de har fått til! :) Har funnet flere nye artister allerede..

5678332[/snapback]

la deg til som venn. Flere som bruker last.fm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...