Gå til innhold

kan dere tillate lite bilde i sig??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dra den frem av og til.... det går jo ann. bytt på litt og sånt. ja!

neste blir litt lenger og litt tynnere..

synes det er litt stilig og se alle forskjellige sig'ne på futuremark.com/community. hva med en mulighet til og skru av signatur bilder for de som ikke vil ha det. går det ann?

Lenke til kommentar

Hvis vi skal begynne å godta slike mer eller mindre stygge signaturbilder, vil til slutt alle begynne å legge det til. Da blir det ikke lenger bare 1 sekund å laste ned, men kanskje 10 for en enkel tråd. Folk vil tyne mer og mer ut av det, og prøve seg med større og større bilder, med med eller uten komprimering. Hele tiden vil folk spørre om ditt og datt er for stort eller for mye. Derfor er det like greit å ikke tillatte det. Det skulle det vel ikke være noe problem å respektere?

Lenke til kommentar

forresten hvordan er det man skifter størrelse eventuelt font på signatur skriften her da??

 

Edit: skal bli mindre, for det blir for stor skrift og det tar for lang tid og laste :D

Men seriøst jeg synes det blir for stor skrift i signaturen. Vil heller ha et lite bilde! :roll:

 

nei jeg skal gi meg med de bildene jeg(kanskje det kommer et enda mindre et med bare 256 farger eller noe, vent og se :smile: ), synes bare det hadde vært litt stilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...