Gå til innhold

kan dere tillate lite bilde i sig??


Anbefalte innlegg

Havegg.. takk for linken. viste ikke at det fantes en sånn side på HW.no og jeg var vel egentlig for lat til og leite :roll:

 

Hva med dette bildet da (da blir det bare dette bildet og ikke noe skrift i hele tatt):

Green-Bugbear(2).gif

 

er faktisk mindre en avataren min (det må jeg gjøre noe med :D )

Ikke lov den engang??

 

Angående det me skru av og på signatur..... fant akkurat ut at det var en knapp som kunne skry av den, tar litt tid :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

æææ!!!

 

Nei det er vel greit. regler er regler uansett hvor mye jeg ikke liker dem. fikk til og minske signaturen min nå så da er jeg litt fornøyd da.

skal få fikset avataren min til under 1000bytes og så blir alle fornøyde :)

får finne meg et annet forum og ha en kjempe fin signatur på da :(

hehe

nei hardware er norges beste forum og det er her jeg blir uansett, prøv og fjern meg, jeg kommer tilbake (edit: dette er ingen utfordring til moderatorer, plz ikke fjern meg :roll: )

 

I'll be Bugbear4ever :woot::woot:

 

Men jeg måtte prøve og få dere til og se på det på en annen måte da, et 700-800bytes bilde istede for sig, men nei da.

 

takk for svar.

Lenke til kommentar

Ikke for å fortsette diskusjonen, kverulere, whatever.. men hva hvis jeg linker til en smiley jeg har på hjemmesiden min? Vil det også være ulovlig? Det er jo et bilde..!? Er vanlige smilies lov?

 

haveggs signatur:

-----------------------------------

hardware.no ruler gata thumbsup2.gif

 

Lovlig eller ikke lovlig? :D

 

Edit: SirHartge da.. det som vises ovenfor er jo ikke signaturen min. Bare et eksempel. Men det er greit, jeg har ikke noe problem med å følge reglene. Det er også alkoholforbud på skoleturen vi skal ha i vinterferien.. uff.. nei, nå skal jeg holde opp. Dere gjør en bra jobb. Stå på og fjern avatarer og signaturer som ikke oppfyller kravene! :)

Lenke til kommentar
Ikke for å fortsette diskusjonen, kverulere, whatever.. men hva hvis jeg linker til en smiley jeg har på hjemmesiden min? Vil det også være ulovlig? Det er jo et bilde..!? Er vanlige smilies lov?

 

 

Du kverulerer og prøver å snu på flisa. Det er ikke lov med bilder i signatur. Ta den bort selv, ellers så blir det gjort av en moderator.

Lenke til kommentar
Du kverulerer og prøver å snu på flisa. Det er ikke lov med bilder i signatur. Ta den bort selv, ellers så blir det gjort av en moderator.

 

Med andre ord, så er ikke smilies av noen form lov i signaturen?

For jeg ser ikke helt forskjellen fra en utenforstående smilie og en smilie fra her på forumet. :roll:

 

Hvis det er tilfellet så vet jeg om en del som må fikse signaturen sin.

Lenke til kommentar
det blir ikke og skal ikke være bilder i siggen uansett, så lenge det er et bilde så skal det vekk (ja avaterer er bilder, bare med et annet navn)

end of this discussion!  8)

 

Hva er det dere da ikke liker med bilder i signaturen? Hvis en avatar er et bilde og et bilde er en avatar kan jeg ikke helt skjønne hva som er problemet her.

 

Hvorfor ikke sette ei maks grense på 4-6k for både sig og avatar tilsammen? (Og selvfølgelig ei størrelsesgrense også da.)

 

Var ikke dette et bra forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...