Gå til innhold

Stemmetråden, hvordan høres din stemme ut?

Ferchie

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen forslag til hva jeg kan si? Lite fantasifull dag fra min side og finner ikke på noe ^^

Ibsens ripsbusker og andre buskevekster

Eller:

She sells seashells on the seashore so the shells she sells are surely seashells.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ibsens ripsbusker og andre buskevekster

Eller:

She sells seashells on the seashore so the shells she sells are surely seashells.

Jeg vil helst ikke snakke med min dårlige engelsk eller problemer med å si R (ikke veldig, men det er der)

Skrevet
Noen forslag til hva jeg kan si? Lite fantasifull dag fra min side og finner ikke på noe ^^

Jeg har fortsatt de klippene du sendte meg :whistle: . Samt de der du sier "OLØØ". Du vet, der det høres ut som om du blir sparka i magen. Ufattelig morsomt da^^<3.

Skrevet
Jeg har fortsatt de klippene du sendte meg :whistle: . Samt de der du sier "OLØØ". Du vet, der det høres ut som om du blir sparka i magen. Ufattelig morsomt da^^<3.

Hva faen tenkte jeg på? :wee:

Skrevet
Jeg driter i det orginale innlegget. Kul stemme, Snorre. Annerledes enn jeg trodde.. eller? Trodde jeg egentlig noe? :p

Takk takk. Har fått høre det av vennene mine når jeg var yngre, pga østlandsdialekten min. Men er fornøyd med stemmen min jeg igrunnen.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...