Gå til innhold

Stemmetråden, hvordan høres din stemme ut?


Ferchie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker det ikke, men jeg gjør det likevel Oo. Jeg babler om pusekatter og blir avbrutt sekundet før setningen er ferdig. Og det skal nevnes at jeg høres utrolig barnslig og teit ut.

 

Du kan jo ta en tekst fra en sang du liker? Jeg prøvde det også, men det ble så..kunstig. Men opp til deg hvor mye innlevelse du rutter med.

Endret av Loveless
Lenke til kommentar
Noen som har forslag til noe jeg kan si? Vet ikke helt hva det skulle være, er lite fantasifull idag. Og å snakke sangtekster blir jo litt rart da de ikke alltid er fullstendige etc. Så ja?

 

Du kan si:

Hei, jeg heter Snorre og jeg er veldig stor, tøff og sterk så du bør ikke kødde med meg. Ellers gleder jeg meg veldig til Bergens treffet som er nå i februar, da skal jeg og QBab lange ØL til alle som er under 18 og rave rundt dritings i Bergens gater... QBab er tøff!

 

 

:)

Lenke til kommentar
Hmmm, ikke dum ide Qbab. Eneste problemet er jo at stemmen min ikke akkurat kan identifiseres med stor og tøff da. ;-) Men vel, hvem bryr seg vel om det. Sier det jeg. Så her er mine stemme:

 

http://www.norwegianpirates.net/nedlastnin...norrestemme.wma

 

Whoa, du har helt annerledes enn jeg hadde forventet! :wee: Skikkelig laid-back og kul. :thumbup:

Men du høres nesten litt narkis ut. :wee: No offense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...