Barista Bob Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Noen som vet om muligheter for kampanjer/tilbud på reiser til New York eller Boston til sommeren? Er vel høysesong, så skjønner at det kan være vanskelig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 http://flybilligst.com/index.php?o=OSL&d=NYC&r=menu Det spørs når du mener sommeren er. Midten av juni til ut september er det mye dyrere å fly dit og det er sjelden tilbud for den perioden da det er høysesong. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) http://magicdeals.klm.com/no_no/?WT.mc_id=L_NO_SocialCampaign_Facebook_Campaign_Initial_MagicFeb14_A&WT.trsc=SocialCampaign New York, Washington: fra 2938,- Chicago: Fra 3057.- Montreal: fra 3801,- Portland: fra 4186,- Salgsperiode: til midnatt Reiseperiode: Frem til påske? Endret 24. februar 2014 av robertaas Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 http://flybilligst.com/index.php?o=OSL&d=NYC&r=menu Det spørs når du mener sommeren er. Midten av juni til ut september er det mye dyrere å fly dit og det er sjelden tilbud for den perioden da det er høysesong. Ok, så lønner seg å bestille så fort som mulig å ikke "håpe" på at det kommer noen gode tilbud? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 Å satse på gode tilbud til populære destinasjoner like før avreisetidspunkt i høysesong er sjelden særlig lønnsomt. Det er selvsagt umulig å utelukke at det ikke kommer et bedre tilbud enn det du klarer å finne nå, men jeg tipper sjansen er større for at du en stund fremover i tid opplever at prisene har økt. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 Å satse på gode tilbud til populære destinasjoner like før avreisetidspunkt i høysesong er sjelden særlig lønnsomt. Det er selvsagt umulig å utelukke at det ikke kommer et bedre tilbud enn det du klarer å finne nå, men jeg tipper sjansen er større for at du en stund fremover i tid opplever at prisene har økt.Spør fordi jeg vet at en del folk på dette forumet har oversikt over når flyselskaper har kampanjer, før de er annonsert. Skal sørge for at mamma ikke bestiller rett før hun skal fly. Takk for hjelpen. Case closed. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 http://www.qatarairways.com/no/no/offers/holiday-getaways.page Manila fra 5045,- Salgsperiode: til 14. mars Reiseperiode: ut februar 2015 Lenke til kommentar
sector Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 hva er det billigste en kan forvente å få en tur retur billett fra norge til NewYork for? Noen med litt erfaringer på dette? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 1800 om du får tak i de billigste norwegianbillettene(krever dog litt langsiktig planlegging) og;- Kun har håndbagasje - Ikke trenger setereservasjon eller mat på flyet Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 hva er det billigste en kan forvente å få en tur retur billett fra norge til NewYork for? Noen med litt erfaringer på dette? Utenom jul, sommerferie, feilprising og tilbud fra Norwegian (hvor mye ikke er inkludert) så bruker de beste tilbudene ligge rundt 3k. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 1800 om du får tak i de billigste norwegianbillettene(krever dog litt langsiktig planlegging) og; Betalte mindre enn det for min neste tur dit og da er tog videre også inkludert. Lenke til kommentar
sector Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 1800 tur retur? Ikke verst. Selv om det virker som risky business å fly med norwegian. Får søke litt videre, den som leter finner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Selv om det virker som risky business å fly med norwegian. Risky? Hvorfor? Lurer fordi jeg har reist mer eller mindre utelukkende med Norwegian de siste, tja, 10-12 årene. Aldri ett eneste problem, utenom to reiser da det var streik på flyplassen i utlandet. Ikke akkurat Norwegian sin feil. Endret 10. mars 2014 av Lakus Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Betalte mindre enn det for min neste tur dit og da er tog videre også inkludert. Wow; hvordan fikk du til det? @Sector: Jeg fløy tur/retur med de (dreamliner) og opplevde det som en helt grei flytur. Hadde med matpakke og ei bok (flaks var det, for utvalget på underholdningssystemet var heller labert). Ingen forsinkelser på min flyvning og jeg fikk sete sammen med dama til tross for at vi ikke hadde reservert på forhånd. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Betalte mindre enn det for min neste tur dit og da er tog videre også inkludert. Wow; hvordan fikk du til det? Tipper det var snakk om en bestilling hos Widerøe en helg i desember. Var en helg det var feil i amadeus sine systemer som førte til at YQ ikke ble lagt til på prisene, noe som førte til helt latterlig billige billetter med f.eks. United. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg postet det i denne tråden over et døgn før de sperret muligheten. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg postet det i denne tråden over et døgn før de sperret muligheten. Postet det i tråden jeg og... ;-) Og det var da mer enn et døgn. Har vært på Hawaii for 2500,- og en weekend i Washington for 2300,- pga prisene den helgen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 https://promotion.lufthansa.com/new-online-booking 200 kr rabatt hos Lufthansa på bestillinger gjort senest 25. mars på flygninger i år. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) http://www.united.com/ San Fransisco fra 2766,- Miami fra 3071,- Orlando fra 2641,- Salgsperiode: så raskt som mulig Reiseperiode: august-oktober + jul- februar Endret 20. mars 2014 av robertaas Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg skal til Mexico i desember og lurer litt på hvor jeg bør lete? Er daglig inne på momondo, men er det andre steder som er bra og billig? Skal være der fra 27.des til 10.jan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå