Gå til innhold

Hvor mye trener dere ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trener 5 dager i uka.

 

2 dager med Krav maga, og 3 dager på 3T med Squash, jogging og styrke.

 

Har ikke trent skikkelig på en alt for lang periode, så jeg måtte ta meg selv skikkelig i nakkeskinnet. Men nå har jeg komme igang med trening for fullt, og jeg må si det er godt å være tilbake :D

Lenke til kommentar

uff, husker tida på vgs hvor jeg hadde 4 økter bare på skolen, for så å ha 3 økter med fotball utenom + 2 kamper... + styrketrening utenom det. Lå vel på ca 11 økter x 1.5timer. Det ble rett og slett for mye og endte opp med at jeg ble lei fotball. Nå trener jeg kun styrke, ca 4-5 økter i uka og stortrives med det! :) trening faktisk ikke mye mindre antall minutter heller da alle øktene mine er på 2t +..

Endret av mihcaoj
Lenke til kommentar

Jeg trener fast 3 ganger i uka

 

Tirsdag, Torsdag og søndag

Holdt på med det i et og en halvt år nå.. går fintfint

har en aktiv jobb så jeg trenger ikke noe mere trening...

 

jeg jogger ca en 40 min og har rundt 90 minutter styrketrening... noen ganger mer og noen ganger mindre

Lenke til kommentar

6 ganger (dager) á to timer + litt gym, ski og annet tull. En blanding av kondisjon og utholdende styrke, men burde lagt inn mer styrke. Blir overvekt av kondisjon for tiden.

Det største problemet er å spise nok. Må gå rundt og ete hele dagen for å få nok mat til å gjennomføre treningen og restituere seg skikkelig etterpå.

Lenke til kommentar

Dette varierer med treningsprogrammene jeg trener. Pleide å trene 4 dager i uken før, men har siden i høst trent 3 dager i uken, da det er slik oppsettene er på både Sheiko og dietmarprogrammene jeg har trent. Blir relativt lange treninger, ca. 3 timer med styrke per treningsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...