Gå til innhold

Velkommen til nye Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nå ligger det faste linker til Hardware.no, Akam.no og Amobil.no på toppen av siden."

Den er på bunnen!

 

Gratulerer med ny pels! Elsker at dere har fått skikkelig "siste.." funksjon, for ikke å nevne at søkemotoren nå faktiskt bare er en søkemotor. Forferdelig stilrent og oversiktlig. men jeg må innrømme at jeg kanskje blir å savne RSS feed stilen dere hadde på de siste artiklene på høyresiden. :)

Lenke til kommentar
"Nå ligger det faste linker til Hardware.no, Akam.no og Amobil.no på toppen av siden." Den er på bunnen!

Nei, den er også på toppen i form av "Data"-, "Foto"-, "Mobil"- og "Spill"-knappene.

 

ÜberNinja og Drømmemannen: Takk for konstruktive og nyttige tilbakemeldinger, slike trenger vi mer av. De blir tatt med i det arbeidet med å finpolere designet ytterligere.

Lenke til kommentar

Syntes designet er utrolig kult, en stor forbedring fra det gamle litt kjedlige designet, men og dette er et stort men er at det er forferdelig uoversiktelig, vil tro det er en vanesak, men akkurat nå er det ikke helt enkelt å få oversikt.

 

Syntes også reklamen kunne vært organisert på en annen måte, spesielt irriterende er det etter at Adblock har blokkert reklamen og det bare er en tom dum grå boks igjen...(Forstår selvfølgelig at dere må ha reklamen der og at det er inntekstkilden deres!) Men selv med reklame er den grå rammen bak reklamen forstyrrende og gjør ikke akkurat siden mer oversiktelig.

 

Men alt i alt er det en forbedring fra det gamle.

Endret av Ice.Man
Lenke til kommentar

Er ikke interessert i å virke storforlangende, men er da ikke hver dag dere kommer med 5-10 artikler og nyheter. Dessuten er nyhetene som regel dukket opp på større nettsider allerede.

Jeg for min del synes for eksempel GamesRadar og IGN ofte har interessante artikler om spill og spillkultur generelt. For eksempel GamesRadar's topp 7-lister om forskjellige tema innen spillverdenen. Hva om Gamer prøvde på noe lignende?

Men for all del, siden er bra som den er, men er nok mest pga. forumet jeg sjekker innom daglig her.

Lenke til kommentar
spesielt irriterende er det etter at Adblock har blokkert reklamen og det bare er en tom dum grå boks igjen

Går ut i fra at du forstår at vi ikke tar hensyn til lesere som saboterer vår viktigste inntekstkilde? Inntekter vi er avhengig av for å levere mengder med kvalitetsinnhold gratis hver eneste dag.

 

Er ikke interessert i å virke storforlangende, men er da ikke hver dag dere kommer med 5-10 artikler og nyheter. Dessuten er nyhetene som regel dukket opp på større nettsider allerede.

Jeg for min del synes for eksempel GamesRadar og IGN ofte har interessante artikler om spill og spillkultur generelt. For eksempel GamesRadar's topp 7-lister om forskjellige tema innen spillverdenen. Hva om Gamer prøvde på noe lignende?

Men for all del, siden er bra som den er, men er nok mest pga. forumet jeg sjekker innom daglig her.

Dette er rene redaksjonelle tilbakemeldinger, som passer bedre i en ny tråd i denne kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=53

 

Men jeg skal svare raskt, så kan du ta ditt svar i en annen tråd: Nettstedene du sammenligner oss med har mange hundre ganger høyere inntektspotensiale enn oss, fordi de er internasjonale. Noen av de krever til og med betalt medlemskap for tilgang på enkelte tjenester. Det gjør at de kan ansette langt flere folk, og produsere langt mer innhold. Nettsteder på den størrelsen får også uvurderlige fordeler hos spillutgivere og spillutviklere.

Lenke til kommentar

Utrolig bra!

Flott farge balanse, ryddig og pent og ser moderne ut! Eneste jeg har å sette fingeren på er denne "Adtech" reklamen midt på siden, veldig iriterende å se på og ødelegger litt av designet.

 

Edit: Ser mange har nevnt dette før meg i forumet her og fått svar av redaksjonen. Beklager.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Syntes også reklamen kunne vært organisert på en annen måte, spesielt irriterende er det etter at Adblock har blokkert reklamen og det bare er en tom dum grå boks igjen... Selv med reklame er den grå rammen forstyrrende og gjør ikke akkurat siden mer oversiktelig.

 

Unnskyld meg, men jeg ser ikke poenget med å mase om hvordan siden ser ut når man manipulerer siden. Ja, fordelen med nettsider er at de kan manipuleres av leseren, men man kan ikke da komme å klage over at en nettside ser "teit" ut etter at man har gjort egne private manipulasjoner. Det tyder kanskje bare på at man ikke har manipulert godt nok. HW og gjengen jobber ut ifra at det skal være annonser på sidene, så kritikk som ikke tar hensyn til dette er meningsløs.

Lenke til kommentar
spesielt irriterende er det etter at Adblock har blokkert reklamen og det bare er en tom dum grå boks igjen

Går ut i fra at du forstår at vi ikke tar hensyn til lesere som sabotere vår viktigste inntekstkilde? Inntekter vi er avhengig av for å levere mengder med kvalitetsinnhold gratis hver eneste dag.

 

Forstår jeg fullt og helt, og jeg kommer fortsatt til å besøke siden, med reklame eller grå boks. Men poenget er at det kunne vært organsiert på en anne måte, istedet for å bryte opp en allerede rotete side kunne reklamen vært plassert på sidene og topp/bunn. Med de lysende blinkende reklamene vil det jo fortsatt være synlig nok. Reklamene er jo mer enn synlig uansett hvor på siden de er, hadde de passet bedre til designet ville det passet bedre å plassere dem midt på siden. Reklamene på stort sett alle nettsider er jo de værst blingbling reklamene med grusomme farger og blinkene animasjoner, :thumbdown: men det er vel vanskelig å få reklamørene til å lage noe mindre synlig reklame.

 

 

utennavniw1.jpg

 

 

Hvis dere istedet for å vise to små artikkler som dere gjør nå, eks: "Blu-Ray på 360?" og "Dronningen av Wii" på samme linje kunne vist en artikkel per linje som dere har gjort med f.eks: "Take-Two kjøper Mafia-utvikler" Jeg mener det ville blitt mindre uoversiktlig og lettere å lese siden.

 

En annen ting er at infoboksene på venstre side blir brutt opp når det er to artikkler øverst på siden.

 

Kunne det også vært en ide å putte siste forum poster i en lignende infoboks boks og puttet den inn på venstre side også, på samme rad somd e andre infoboksene??

 

Jeg personlig ville ihvertfall syntes siden ville bli bedre av disse forslagene... Men jeg slutter for all del ikke å lese siden(e) (hw.no osv) selv om dere har et nytt design som jeg bare er midlels fornøyd med. I motsetning til hva jeg gjorde med itavisen når de skiftet design for en stund siden. Så ille er det ikke :p

Lenke til kommentar

Gratulerer med ny lay-out. Alt i alt synes jeg dette var en forbedring. Jeg liker den luftige designen, men for min del kunne det godt ha vært enda litt mer luft. Synes at plasseringen av reklamene ødelegger litt, særlig på toppen, som blir veldig "tung". De øverste reklamene passer ganske bra med fargevalget på lay-outen, men hva med når det kommer reklamer som er mørkere i fargevalget? Den blå adtech reklamen et øyesår. Men noe må jo betale regningene og dere må jo la dem som betaler reklamen få utforme den (dessverre når det gjelder den blå adtechreklamen).

 

Eller så så var mitt første intrykk tidligere i dag at det var litt rotete og uoversiktelig. Synes det fortsatt men det er enkelt å navigere rundt på siden. Funksjonelt bra men et lite minus estetisk, når det gjelder navigering.

 

Jeg synes dette er bra jeg. :thumbup:

 

edit: skrivefeil og en presisering.

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

For et forferdelig rot! Hva var galt med det gamle, stilfulle designet? Før var ting der de skulle være, med stilfulle, minimalistiske ikoner. Nå er alt stort, hvitt, blankt og stygt. Jeg trodde HW.no-nettverket fortsatt sverget til at minimalistiske nettsider var best. Dette er dårlig dere.

Lenke til kommentar

Ble avstemningen stengt med tråden?

 

Ser penere ut, men det er litt uvant og kanskje litt uoversiktig. Skal dog være litt forsiktig med å kritisere noe særlig før jeg har fått brukt det noen dager, ettersom det alltid vil trenges litt tilpasningstid.

 

Det som bugger meg mest er at også gamer.no delen av forumet nå sverger til å plassere seg litt til høyre for midten av (bred)skjermen og ikke til venstre som før.

Lenke til kommentar

Vil melde om at det er feil i noen gamle artikler og omtaler, for eksempel denne:

http://www.gamer.no/artikler/dungeon_lords/16990/1

 

Feilen der er at bildene ikke har ramme og bildetekst, det er heller ikke et artikkelbilde i starten.

 

Annen feil:

http://www.gamer.no/artikler/need_for_spee..._the_city/34553

Denne lenken virker ikke å føre noen steder.

 

 

Begge omtalene er funnet ved å gå inn på anmeldelser for deretter sortere fra laveste til høyeste karakter.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...