Gå til innhold

Velkommen til nye Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker det ganske godt, ser litt vista ut, noe eg personlig finner ganske behagelig. Litt voldsomme reklamebannere, og det oppleves som litt rotete. Kan være eg blir vant til dette ganske kjapt, men mindre dominerende størrelse på reklamen hadde vært behagelig.

 

BUG: Bruker IE 7, og videoene fungerer ikke skikkelig. Så Prototype-videodagboka som fungerte fint, men om eg skal se flere videoer (f.eks. Protype-traileren) blir eg bare sendt til hovedsida.

Lenke til kommentar
Har en del bugs på video delen, kvar gong eg trykker på en "relatert" eller en "ny trailer" så ender eg opp på framsida. Bruker Opera om det skal ligge noke i det.

 

Akkurat samme som eg skreiv over. Ser nå at det er fordi den linker litt feil. Eksempelvis er Prototype-utviklerdagboka under

 

http://www.gamer.no/videoer/3748

 

Om en klikker på en annen link, så forsvinner /videoer, slik at det blir

 

http://www.gamer.no/3748

 

Dermed havner en på hovedsida. Burde være en enkel bug å fikse :)

Lenke til kommentar

Likte det gamle slippdatosystemet mye bedre. Det nye var altfor kompakt, og lite oversiktlig. Savner de fine tabellsystemet der slippdatoer for hver måned hadde sin egen rubrikk osv, istedefor at alt er stua i sammen i 8 lange sider uten skiller.. Men link til videoer/omtaler og karakter var fint.

Lenke til kommentar
Mange fine og konstruktive tilbakemeldinger her! Arbeidet med å forbedre Gamer.no (og de andre nettstedene) har bare så vidt begynt, takk for innspill. :)
Håper på jevnlige oppdateringen fra prosessen slik at vi vet hvilke feil som blir luket ut etterhvert. Men aller mest kunne jeg tenke meg en liten liste over hva som anslagsvis er de 5 eller 10 viktigste tingene dere kommer til å gjøre noe med i nærmeste framtid. Endret av TSP
Lenke til kommentar

Er det forresten noen tanker om abonnement for å slippe reklame?

Regner med dere kun tjener penger på klikk og da blir det ikke mye penger på meg i løpet av et år..

Jeg hadde imidlertid gjerne betalt en hundrings eller to i året for en reklamefri siden. Det burde vel vært mulig å differensiert tilbudet, men det koster vel penger å lage en slik løsning også. Bakdelen med topp-banneret idag er at man igrunn MÅ scrolle siden for å se noe som helst annet enn toppsaken. Det er ikke nødvensdigvis det man er ute etter.

Lenke til kommentar

Veldig mange av linkene til videoer stemmer rett og slett ikke. Jeg klikket på en video i en artikkel (se større) og ble sendt til www.gamer.no/video/#### istedet for */videoer/####, og måtte modifisere url selv for å komme til riktig side.

 

Problemet dukker også opp om man klikker på en av linkene under "relaterte videoer" eller "nye videoer" inne på videoavspillings-siden. Da blir man sendt til www.gamer.no/#### istedet og må legge til /videoer/ selv.

 

Regner med det er noe kluss med genereringen av disse pekerne, eller litt dårlig dokumentert lokalisering av videoer :)

 

Håper dere får fikset dette raskt, da det er litt irriterende å måtte rette opp på sånt manuelt hver gang man skal se en video.

 

(Browser: FireFox 2.0.0.11, Os: Vista 32bit)

Lenke til kommentar
Fant forøvrig en enorm bug nå. Videoene til Gamer.no og kulturo vises sammen, altså - filmer fra gamer kan sees hos kultoro, og visa verca. Håper inderlig ikke dette er meningen ..?

Vi skal se på dette så snart vi kan.

 

Det er ingen planer for øyeblikket om noen "premium-konto" uten reklamer, men vi vurderer det stadig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...