Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir ikke Win8 på meg; OSX som bygger på Unix er overlegent på alle måter. Hvorfor betale for hodebry og problemer? Men opp til den enkelte selvsagt. Siste Windows maskinen her (med Windows7) ryker ut i løpet av året.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Apropos X-Pro 1, så skal jeg skyte med det til sjøs neste uke, og har derfor prøvd å gjøre det litt mer safe. Sketchy, men la gå.

 

Har du bare teipet over knappene og hjulet på kameraet? Ser neste ut som du har erstattet de!

Ser forøvrig ut som en god måte å sikre kameraet på når man skal feriere i farligere strøk. Blender godt inn i mengden med det nøytrale utseende.

 

En plastpose over kamera med hull til objektivet kan jo være en løsning, alternativt gjøre som Kai når det regner som verst.

 

01:50

 

 

Du kan jo prøve på noe hjemmelagd?

http://www.ehow.com/...rain-cover.html

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

blir ikke Win8 på meg; OSX som bygger på Unix er overlegent på alle måter. Hvorfor betale for hodebry og problemer? Men opp til den enkelte selvsagt. Siste Windows maskinen her (med Windows7) ryker ut i løpet av året.

Kjøper ikke den - jeg våger påstanden at OS-X bastardiserer unix/X. Det er er greit at det som virker, virker bra. Men det er på bekostning at det som var knotete blir umulig. Et kompromiss jeg ikke er villig til å godta.

Lenke til kommentar

blir ikke Win8 på meg; OSX som bygger på Unix er overlegent på alle måter. Hvorfor betale for hodebry og problemer? Men opp til den enkelte selvsagt. Siste Windows maskinen her (med Windows7) ryker ut i løpet av året.

Kjøper ikke den - jeg våger påstanden at OS-X bastardiserer unix/X. Det er er greit at det som virker, virker bra. Men det er på bekostning at det som var knotete blir umulig. Et kompromiss jeg ikke er villig til å godta.

Er det noe UI ikke klarer grunnet Apple strategien, klin opp terminalvindu og gjør det man vil :)

Lenke til kommentar

Hadde ikke Win7 fungert så bra som det faktisk gjør, så hadde jeg vært i Apple land for lenge siden. En fordel er selvsagt at man har en del datakunnskaper samlet opp gjennom årene og er tålmodig. Skjønner dog ikke hvordan noen kan juble for MS vs Apple når Apple i det minste klarer å levere ETT OS som fungerer, mens MS må gulpe opp ene jallautgaven etter den andre, den dyreste Vista Ultimate Limited Super Lyn Lim utgaver ble ikke engang fulgt opp som lovet av MS til de som var så lobotomerte at de kjøpte dette !

Lenke til kommentar

Husker dere sagaen om D7000 jeg fortalte om tidligere? Vel, sagaen fortsetter.

Fikk det omsider tilbake i dag (etter en del masing, men det er en annen historie).

Arbeidsrapporten forteller:

"Demontert og feilsøkt.

Rnset kontakter og justert FF plate.

Testet, ingen feil fremkommet ved sluttkontroll."

 

Juuuhuuu! Hæla i taket og tenna i tapeten! I tide til ferien tross all frykt.

Åpner pakken og tester herligheten allerede i kjøpesenteret. Stort glis. Det FUNKER som det skal!

Frem til jeg har tatt 7-8 bilder. Da får jeg samme feil igjen. :wallbash:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...