Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuktskader behøver ikke og bare angripe elektronikk,mugg/sopp trives bedre hvis miljøet er fuktig.

 

Hender at det dukker opp objektiver som har mugg/sopp innvendig,men det er eldre objektiver så dette skjer jo ikke på dagen for og si det sånn.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Ser ut som jeg stikker til Oslo på lørdag for å selge Mac og handle kamera - er noen interessert i å gå en liten fototur? Regner med at jeg er på fotovideo rundt tolv/halv ett. :)

Kanksje det. Tatt en liten minitreff. Har enda ikke tatt et bilde i år.

Er på Oslo S litt over halv tolv - så må jeg få overlevert Macen osv. Så er sikkert ikke på Fotovideo før kvart over tolv. Hadde vært artig med et lite minitreff uansett da. :)

Lenke til kommentar

Er på Oslo S litt over halv tolv - så må jeg få overlevert Macen osv. Så er sikkert ikke på Fotovideo før kvart over tolv. Hadde vært artig med et lite minitreff uansett da. :)

Værmeldingen ser ikke veldig lovende ut, men det ser ut til å lette litt i et-to tiden (litt mindre snø).

 

Jeg tar allikevel en liten tur inn til Oslo; vi kan jo møtes på Fotovideo rundt kvart over 12?

Lenke til kommentar

Er på Oslo S litt over halv tolv - så må jeg få overlevert Macen osv. Så er sikkert ikke på Fotovideo før kvart over tolv. Hadde vært artig med et lite minitreff uansett da. :)

Værmeldingen ser ikke veldig lovende ut, men det ser ut til å lette litt i et-to tiden (litt mindre snø).

 

Jeg tar allikevel en liten tur inn til Oslo; vi kan jo møtes på Fotovideo rundt kvart over 12?

Høres bra ut. Jeg er kler meg i grå frakk og Domke Waxwear-veske. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ha to forskjellige kataloger ? Det er ikke noe problem å koble ut og inn en disk så står den bare som offline når du ikke bruker den. La Da kan du også flytte bilder i mellom diskene bare med å dra de over inne i lightroom. Mye kjappere det ifht å for å loade opp nye kataloger hele tiden.

Siterer bare så du for notifikasjon på det, menneh...

 

Nå har jeg glanet hele flickren din to ganger i løpet av et par dager og er lei lav oppløsning. Hvis jeg kjøper Flickr Pro* til deg, laster du opp i større oppløsning? thumbup.gif

 

 

*Ja jeg er seriøs.

Endret av Riot™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er på Oslo S litt over halv tolv - så må jeg få overlevert Macen osv. Så er sikkert ikke på Fotovideo før kvart over tolv. Hadde vært artig med et lite minitreff uansett da. :)

Værmeldingen ser ikke veldig lovende ut, men det ser ut til å lette litt i et-to tiden (litt mindre snø).

 

Jeg tar allikevel en liten tur inn til Oslo; vi kan jo møtes på Fotovideo rundt kvart over 12?

Høres bra ut. Jeg er kler meg i grå frakk og Domke Waxwear-veske. :)

Mulig jeg dukker opp jeg og, se etter en som har plukket fram 5 µFT-objektiver og prøver å bestemme seg :roll:

Lenke til kommentar

Hvorfor ha to forskjellige kataloger ? Det er ikke noe problem å koble ut og inn en disk så står den bare som offline når du ikke bruker den. La Da kan du også flytte bilder i mellom diskene bare med å dra de over inne i lightroom. Mye kjappere det ifht å for å loade opp nye kataloger hele tiden.

Siterer bare så du for notifikasjon på det, menneh...

 

Nå har jeg glanet hele flickren din to ganger i løpet av et par dager og er lei lav oppløsning. Hvis jeg kjøper Flickr Pro* til deg, laster du opp i større oppløsning? thumbup.gif

 

 

*Ja jeg er seriøs.

 

spanderer du på meg også eller?:p

Lenke til kommentar

La nylig ut et ansiktsbilde, Per-Erik. Flickr @ CarlRiot ;) Tatt med 5dmk2 og 85mm. Halvansiktet er NESTEN 100% crop.

 

Hvorfor ha to forskjellige kataloger ? Det er ikke noe problem å koble ut og inn en disk så står den bare som offline når du ikke bruker den. La Da kan du også flytte bilder i mellom diskene bare med å dra de over inne i lightroom. Mye kjappere det ifht å for å loade opp nye kataloger hele tiden.

Siterer bare så du for notifikasjon på det, menneh...

 

Nå har jeg glanet hele flickren din to ganger i løpet av et par dager og er lei lav oppløsning. Hvis jeg kjøper Flickr Pro* til deg, laster du opp i større oppløsning? thumbup.gif

 

 

*Ja jeg er seriøs.

 

spanderer du på meg også eller?:p

Haehae, kanskje? Får se - han får svare iløpet av dagen. Svarer han ikke i løpet av i dag så kan du få (om jeg har penger etter byn i dag - var jo meningen å kjøpe til han tidligere i dag men svarer jo aldri :p).
Lenke til kommentar

La nylig ut et ansiktsbilde, Per-Erik. Flickr @ CarlRiot ;) Tatt med 5dmk2 og 85mm. Halvansiktet er NESTEN 100% crop.

 

 

her du direktelink? finner ikke

 

La nylig ut et ansiktsbilde, Per-Erik. Flickr @ CarlRiot ;) Tatt med 5dmk2 og 85mm. Halvansiktet er NESTEN 100% crop.

 

 

her du direktelink? finner ikke

nevermind.Google fikset biffen. flotte bilder :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...