Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om video: Går finfint å endre utsnitt eller zoome dersom man bare er helt sikker på hva man gjør - med en gang man begynner å nøle er opptaket ødelagt. :)

Høres fornuftig ut. har skjønt at man også må ta det med ro - ikke panorere vilt ...

 

Har forøvrig hatt en av de best smakende fyllene i kveld: Nordlandspils Juleøl + Laphoraig Quarter Cask er fine saker. :thumbup:

Mener du det i dag også?

 

Edit: Fant forøvrig denne kjekke mannen i ei årbok fra folkehøyskola jeg går på her om dagen!

Uæææ!

Lenke til kommentar

Ja, nyt det mens du kan. Fyllesjuka kommer med alderen. Før kunne jeg lett ta en 3-4dagers fest uten problemer. Nå klarer jeg knapt en kveld med mye alkohol. Forresten, jeg drikker meg ikke full lenger så er litt kjip å drikke med. Her en kveld fikk jeg besøk av en kamerat jeg ikke har sett en stund, og vi nøt litt alkohol. Jeg drakk to halvlitere pils, han drakk to flasker vin i løpet av kvelden i tillegg til at han nok hadde tatt en dram eller ti før han kom. Også sovna han på sofaen min. :nei:

Lenke til kommentar

Ja, nyt det mens du kan. Fyllesjuka kommer med alderen. Før kunne jeg lett ta en 3-4dagers fest uten problemer. Nå klarer jeg knapt en kveld med mye alkohol. Forresten, jeg drikker meg ikke full lenger så er litt kjip å drikke med. Her en kveld fikk jeg besøk av en kamerat jeg ikke har sett en stund, og vi nøt litt alkohol. Jeg drakk to halvlitere pils, han drakk to flasker vin i løpet av kvelden i tillegg til at han nok hadde tatt en dram eller ti før han kom. Også sovna han på sofaen min. :nei:

Den store stygge edruen, ja. Den kommer med alderen.

 

2 flasker vin er vel et par dråper mer enn "litt vin" - kan være grei å roe ned tempoet til resten av selskapet ...

Lenke til kommentar

Har selv gått fra kvantitet til kvalitet - er ikke så "moro" å drikke seg full som det var før - har vokst fra det, antar jeg - litt som He-man/Pokémon/Teletubbies (avhengig av alder/tidsepoke). Nirvana er ikke lenger å dra på Gibsonbilligste utestedet i byen og pimpe CB, som forøvrig smaker som om det allerede har vært gjennom nyrene på noen..

 

Men - er enda svak for Transformers, da, det skal jeg innrømme - Heroes in the skies (som enkelte kamerater påstod). Heh - stavekontrollen på mobilen foreslo "Herpes" som første ord i frasen der. Litt rørete post, det her, men det jeg egentlig skulle si:

 

 

God jul, alle sammen, og takk for enda et trivelig år her på akam. :)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Har vært skikkelig grøftefull på bare rødvin* én gang. Skjer aldri igjen. Skummelt når det står fem-seks dunker med rødvin til fri bruk. Dagen etter den sesongavslutningsfesten - den 22. mai ellerno', var den eneste dagen i mai det året jeg var russ hvor jeg var skikkelig dårlig dagen etterpå. Garvesyre er vist ikke veldig bra for hodet mitt. Hjalp heller ikke at det var helt tomt for paracet i huset. :p

 

*) Og ei halvflaske Famous Grouse på vors, men det teller ikke.

Lenke til kommentar

Går nok Fotojournalistikk med Thomas som lærer - digger timene når han faktisk er tilstede. Ikke fult så glad når han er i et eller anna østblokkland og fotograferer. :p

Haha, det er Thomas ja. Hils Thomas. Thomas er en feit fyr (ja, jeg ler litt når jeg skriver dette).

 

108 drives fortsatt - mest fordi de selger øl, og er den eneste plassen som slipper inn 18-åringer. Brukte stranda ganske hyppig før det beygnte å bli minusgrader. :)

What! Har det kommet flere utesteder i Moelv?

 

Skal pørve å få sett det bildet når jeg kommer tilbake til skola etter jul. Digger mye av opplegget, men hater mandager og mye av helgeprogrammet. Internatforum + verden i dag er seriøst crap. Hater også å være såpass isolert fra resten av samfunnet. Men overlever siden jeg er i lag med en hel del kjekke mennesker - og så lærer jeg faktisk en hel del de dagene vi har det faget vi valgte oss inn på.

Verden i dag kan være gode greier, avhengig av hva det handler om. Hvem har dere i det?

 

Om et halvt år kommer du til å savne skolen så det svir. Savne medisterkakemiddag, sigøynergryte, grøt på lørdag og hønsefrikasé.

 

:p

 

Uæææ!

Damn youeth Sireth to deatheth!

Lenke til kommentar

Har selv gått fra kvantitet til kvalitet - er ikke så "moro" å drikke seg full som det var før - har vokst fra det, antar jeg - litt som He-man/Pokémon/Teletubbies (avhengig av alder/tidsepoke). Nirvana er ikke lenger å dra på Gibsonbilligste utestedet i byen og pimpe CB, som forøvrig smaker som om det allerede har vært gjennom nyrene på noen..

 

Men - er enda svak for Transformers, da, det skal jeg innrømme - Heroes in the skies (som enkelte kamerater påstod). Heh - stavekontrollen på mobilen foreslo "Herpes" som første ord i frasen der. Litt rørete post, det her, men det jeg egentlig skulle si:

 

 

God jul, alle sammen, og takk for enda et trivelig år her på akam. :)

:nei:

Lenke til kommentar

Serveren jeg leier har i skrivende stund vært nede i 14 timer og er fortsatt ute av drift. Er dette normalt, eller er det riktig av meg å være sjokkert over den elendige beredskapen til firmaet som drifter den? Serveren var nede i 11,5 timer før jeg i det hele tatt fikk kontakt med dem, og nå har de brukt 2,5 timer og har fortsatt ikke fått den opp og gå...

Lenke til kommentar

Serveren jeg leier har i skrivende stund vært nede i 14 timer og er fortsatt ute av drift. Er dette normalt, eller er det riktig av meg å være sjokkert over den elendige beredskapen til firmaet som drifter den? Serveren var nede i 11,5 timer før jeg i det hele tatt fikk kontakt med dem, og nå har de brukt 2,5 timer og har fortsatt ikke fått den opp og gå...

Problemet her er nok primært det at de ikke har 24t support. At det går 2,5 timer (eller mer) kan skje; særlig ved alvorlige hardware feil.

 

Men det høres ut som om du har leid serverplass fra en kjellerbedrift ;)

Lenke til kommentar

Problemet her er nok primært det at de ikke har 24t support. At det går 2,5 timer (eller mer) kan skje; særlig ved alvorlige hardware feil.

 

Men det høres ut som om du har leid serverplass fra en kjellerbedrift ;)

 

Bedriften jeg leier av tar tre ganger så høy pris for en tiendedel av diskplassen i forhold til de jeg leide av tidligere, håpet var at jeg faktisk skulle få noe igjen for denne ekstra prisen i form av f.eks. driftssikkerhet. Nå har gammelleverandøren tatt seg opp og tilbyr 24t support hver dag hele året, og garantert oppetid på 99,9999%, noe som skulle tilsi maksimal nedetid på drøyt 30 sekunder i året. Lukter at det blir bytte av leverandør utpå nyåret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...