Bruker-93156 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 FotoVideo Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 FotoVideo Og den andre forkortelsen vi bruker: JP er Japan Photo. Begge er blandt de bedre Fotokjedene på berget. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Natta småtroll! Måtte dere alle dra ut å knipse masse bilder i morgen, jeg skal jobbe Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 I Snø/regn vær med 3-4 cm med slushlignende konsistens er det jo alltid like gøy å ut å fotografere-.- kos deg på jobb olsen:P Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Natta småtroll! Måtte dere alle dra ut å knipse masse bilder i morgen, jeg skal jobbe Trøst deg med at da får du råd til mer stæsj. God natt. Tom Endret 13. januar 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg sliter med å ta gode bilder for tiden. Etter jeg fikk 50mm f/1.8 til jul har jeg ikke tatt ett eneste godt bilde. Jeg mangler motiver og kreativitet :| Noen tips? ^^ Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Har installert gallery med google maps.. genialt! når jeg tar gpstaggete bilder med mobilen så blir de automatisk lagt inn på kartet. Morsomt når man har vært på tur. Og siden jeg har gallery lokalt så har jeg 100% kontroll selv. Jeg sliter med å ta gode bilder for tiden. Etter jeg fikk 50mm f/1.8 til jul har jeg ikke tatt ett eneste godt bilde. Jeg mangler motiver og kreativitet :| Noen tips? ^^ Sliter med det samme selv. Håper på bedre tider når lyset kommer tilbake. edit: hm. den automatiske sammenslåingen av poster er litt rar til tider. Endret 13. januar 2008 av stoners Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg sliter med å ta gode bilder for tiden. Etter jeg fikk 50mm f/1.8 til jul har jeg ikke tatt ett eneste godt bilde. Jeg mangler motiver og kreativitet :| Noen tips? ^^ Du kan jo teste ut nærgrensen på objektivet. Eller ta en tur på kjøkkenet og se om du finner noen motiver. Leste i et engelsk fotoblad; der tre fotografer fikk i oppgrad å fotografere en gaffel. Tom Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor i helvete kom de skyene i fra. Har i hele dag gledet meg til å fange nordlyset, når jeg ble ferdig med å styre i heimen. Men no er det overskyet. Må vel tilbringe søndagskvelden foran dataen og drikke opp restene fra helga. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Har ikke tatt ETT dugent bilde de siste månedene jeg! Starten av desmeber da jeg fikk noen brukbare skibilder er det siste, og før der var det også langt mellomhver givende shoot... Mest på grunn av at jeg enten over bort morgene og/eller ikke har bil/transport til å fange en fin himmel med rett utsikt. Crap! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Er det bare jeg eller er det meget lite aktivitet på Akam for tiden? Lenke til kommentar
andm Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 I dag var det fantastisk nordlys her. Verdt å nevne er at kameraet er tusen-eller-noe kilometer unna. Neste gang skal jeg klare å få tatt et bilde. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 både dårlig aktivitet og dårlig kvalitet. Har vert mye dritt i bildekirtikken også. Det er vel fordi det er fotografens minst aktive sesong Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 kjeksa: En mobil bilde hadde jo værtfett da =) Aak1: Ja er vel ikke så mye aktivitet bak kamera for tiden nei, men vi gleder oss til våren! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Våren blir bra, nytt lys nye muligheter. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Våren blir bra, nytt lys nye muligheter. Er det for mye å forlange et KNALL-makro av deg da stoners? Et som tar kaka?! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Utfordrer du Hr. Olsen? Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Våren blir bra, nytt lys nye muligheter. Det er sant, men det rare er at når det er lyst hele døgnet har jeg lyst til å ta nattbilder. Og i den mørke årstiden er jeg så slapp at jeg ikke kommer meg ut. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Om sommeren blir det mye snapshots for min del. Når man er ute på fisketurer eller andre turer. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Flickr is having a massage. Bare for å gjøre søndagen perfekt. I tilleg har jeg en ustabil internett for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå