Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utfordrer du Hr. Olsen?

 

It's Mr. Olsen to you, punk!

 

 

Har utfordret deg siden jeg fikk makroen, har du ikke lagt merke til det ? :dontgetit:

 

 

punk? jasså! frekke trøndere!

Gi meg noen linker til dine makrobilder. Må se hvor hard konkuranse det blir.

 

Heey, utfordrer... presens... :D

 

Ikke rettferdig å bedømme ut ifra resultater etter 2 dager med makroen !

 

But, you know, if I have to:

 

70455.jpg

 

69253.jpg

 

64303.jpg

 

66780.jpg

 

67075.jpg

 

67683.jpg

 

69651.jpg

Lenke til kommentar
Tipper du vinner lett en makrokonkuranse her ;)

Vannymfer er slitsomt å ta bilde av, bra der.

 

Får ta en konkuranse iløpet av våren. Litt feigt siden våren starter tidligere hos deg.. men men.. ;)

 

Hehe, vannymfer er ikke så ille som øyenstikkere, og du har da et fint grep om dråpene.

Hva med å prøve noe is greier?

 

Våren i Trøndelag er ikke akkurat først i norge heller da.

Lenke til kommentar
Været er like ustabilt for å si det slik.

 

Var en dag i sommer hvor det var blå himmel og 30 grader+ i en uke. Fra kl 2 (NYDELIG vær) til kl 3 så var været blitt til ØSENDE regnvær. Har aldri til dags dato vært borti verre vær. Vi ble overrasket å stranda, og vi trengte ikke å bade for å bli gjennomvåt!

 

Forstår jeg deg rett: at sommeren varte fra kl 2 til 3.

Hvis det er tilfelle skall jeg hoppe over Trodheim den dagen jeg flytter sørover.

 

Bra makrobilder.

Lenke til kommentar
Været er like ustabilt for å si det slik.

 

Var en dag i sommer hvor det var blå himmel og 30 grader+ i en uke. Fra kl 2 (NYDELIG vær) til kl 3 så var været blitt til ØSENDE regnvær. Har aldri til dags dato vært borti verre vær. Vi ble overrasket å stranda, og vi trengte ikke å bade for å bli gjennomvåt!

 

Forstår jeg deg rett: at sommeren varte fra kl 2 til 3.

Hvis det er tilfelle skall jeg hoppe over Trodheim den dagen jeg flytter sørover.

 

Bra makrobilder.

 

Det var en dag, hvilken som helst dag...

 

 

Takk!

Lenke til kommentar

Veldig bra macrobilder du har tatt Mr. Olsen; macro er en "krevende øvelse"..))

Jeg tror ikke alle er klar over hvor krevende det er å få til slikt resultat som du viser her. Det krever også tålmodighet/utholdenhet, som ikke jeg har; troor muligens at mitt macroobjektiv blir solgt av den årsak...blir bare irritert av å se mine spede og elendige forsøk...))

 

;o)

Lenke til kommentar

For å være helt OT: I går klarte en av vennindene til datteren min å pælme Wii-fjernkontrollen på vår Sony 40" LCD, så den knuste.

 

Med hovedforfall på alle forsikringer samt hovedservice på bilsen sto ikke ny TV høyt på ønskelisten akkurat nå, for å si det sånn. :( Noen som har tips til en rimelig LCD-TV rundt 5-7K, fortrinnsvis over 35"?

 

Note to self: Ikke stol på at 6-åringer tar på seg "strap'en" selv om du har sagt det 4 ganger.... :wallbash:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...